Trouwtopic

Ohh wat stom! Het is sowieso helemaal je eigen keuze toch, maar ik snap wel dat het leuker was geweest als je ouders enthousiaster hadden gereageerd.

2 likes

Aaaw, snap dat dit als een domper voelt. Vind dit ook een beetje kinderachtig van je ouders. Dit is eigenlijk niet anders dan iemand wel dwingen om te trouwen ipv een samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap, omdat het heurt maar dan net even andersom.

Laat je niet van je roze wolk af pleuren! Jouw feestje, jouw keuze. Bovendien kan je je geregistreerd partnerschap ook precies de vorm geven die jullie samen voor ogen hebben, dus ik zie zelf eigenlijk geen nadelen.

3 likes

Jaaaaa!! Onze locatie en datum is geboekt! Na maanden zoeken hebben we eindelijk een fantastisch plekje. Super privé, lekker eten en drinken, mooi uitzicht, ben zo zo zó blij. Nu op naar het kaarten bestellen.

15 likes

Heb je al een kaart gevonden? Ik werk bij een mooie shop met trouwkaarten (sorry of is dit spam haha)

1 like

We hebben een toffe op het oog, maar kom maar door met spam hoor! :slight_smile: Heb de Save the Date/Evening zelf gemaakt ivm kostenbesparing. Trouwkaarten moeten gewoon prof zijn.

Stuur je effe een DM! Wil niet dat ze ooit hier terecht komen als ze googelen :joy:

1 like

Oeh wil je mij ook een dm sturen? :see_no_evil:

Ik ben ook nieuwsgierig! :blush:

Ik trouw overmorgen!! Ik merk wel dat ik een beetje onrustig ben. Morgen mijn nagels laten doen en alle versieringen naar de zaal brengen. Het feest start morgenavond al met een familiediner gezien ze er een hoop uit het buitenland komen!

8 likes

Ik zie dit nu pas! We hadden deze week vrij om nog een aantal zaken af te ronden. Verder vond ik het regelen van onze bruiloft echt meevallen!

Oh spannend!! Alvast heel veel plezier gewenst! Geniet er van!

1 like

Zo leuk en spannend! Alvast veel geluk en een prachtige dag gewenst :smiling_face_with_three_hearts:

Geniet ervan!

Wij hebben gisteren met onze wedding planner gesproken. Alleen nu zegt zij dat de fotograaf minimaal 1 a 2 uurtjes ook even bij de avond gasten foto’s zou moeten maken. Anders zouden alle avondgasten niet op de foto staan.
Persoonlijk dachten wij dat een Photobooth voor de avond al genoeg zou zijn.
Wat denken jullie?
(Fotograaf kost 500€ meer zo)

Veel plezier!!

1 like

Wij hebben na 3 weken nog geen foto’s van de fotograaf :roll_eyes: Nog meer mensen bij wie dat zo lang heeft geduurd?

Ik werk zelf als videograaf en ik heb zelfs 10 weken als uiterlijke leverdatum. In de praktijk is het vaak tussen de 6 / 7 weken. En bij veel fotografen is dat vergelijkbaar.
De opdrachten stapelen zich vaak op en er gaat veel tijd zitten in de nabewerking en dan duurt het even.

1 like

Oh fijn jullie antwoorden! Ik meen me te herinneren dat hij 3 weken had gezegd, maar kan er niks meer over terug vinden… ik wacht dus nog even met boos erachteraan bellen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was gisteren naar een bruidsjurkenmodeshow en shit man, ik ga het echt moeilijk krijgen met iets vinden in mijn stijl.
28 jurken gezien en vond ze allemaal kut.

Iemand toevallig nog tips voor heel bohemian jurken? Denk aan kant, geborduurd, fladderige losse mouwen tot elleboog ongeveer.
Mijn absolute droomjurk is van Temperley London, maar 7000 euro dus heeeeelll no.

Hoeft overigens geen echte trouwjurk te zijn, heb op Asos en zalando ook wat jurken opgeslagen staan.

1 like

Wild at heart bridal heeft heel veel in die stijl. Van merken als Rime Arodaky, Bo & Luca, Alexandra Grecco etc.

1 like

Wild at heart!

1 like