Trouwtopic

Waarom zou je in wit trouwen? Blijkbaar vind je een andere kleur beter bij je passen. Prima toch?
Ik ben zelf ook heel wit en ben in een duifgrijze jurk getrouwd, qua kleur leek hij wel heel erg op die laatste uit je lijstje. En ik had ook een galajurk (van Coast, ook een aanrader!).
Ik was er heel blij mee en heb ook alleen maar complimenten gehad. Je moet iets kiezen dat bij je past en waar jij je goed in voelt. Dat een trouwjurk wit zou moeten zijn vind ik echt achterhaald.
Gewoon bestellen en passen!

En hoe zijn ze? Ik kwam hier om te posten dat wij de foto’s ook binnen hebben, het zijn er 5800+ omg haha :no_mouth::neutral_face: Maar er zitten hele mooie bij, wat ik zo gauw even zag want ik heb ze nog niet allemaal bekeken natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Zo leuk! Ik wou dat ik ook nog een keer mocht, haha!
Geniet van elk moment, en sta eens extra stil op cruciale momenten. De dag gaat zooooooo snel voorbij!

1 like

:hushed: Heeft de fotograaf geen na bewerking gedaan, omdat je er zoveel hebt.
Of wilde je dat niet? :yum:

Jurk 2! :open_mouth: Helemaal in Schotland, volgens mij is dat heeeeel mooi. Wel gaaf hoor. Ben benieuwd naar je voorbereidingen.

1 like

Jurk 2 of jurk 9!

1 like

2 of 5!

1 like

Jawel! Hij had al gezegd dat het wel even zou duren voor we de foto’s zouden krijgen omdat het er veel waren. Het zijn foto’s van de make-up, de ochtend met de bruidsmeisjes/bruidsjonkers, foto’s van onze kleren/ringen, de locatie en aankleding, het eten, en dan nog de bruiloft en het feest zelf. Met de bruidsmeisjes hebben we al op drie plekken foto’s gemaakt :sweat_smile: En dan zijn er foto’s gemaakt door de fotograaf, door zijn assistenten (die foto’s zitten er ook bij), en door iemand met een drone :flushed: Ik ben trouwens in het buitenland getrouwd waar dit soort dingen wat normaler zijn, maar ik wist niet dat we zoveel foto’s zouden krijgen :flushed:

1 like

Ja echt super, we hebben rond de 650 foto’s. Ben er echt blij mee. Boahh 5000 foto’s, omg😂 succes met uitzoeken.

1 like

Weten jullie waar ik soortgelijke jurken kan passen? Ik heb de ontwerpers al gevonden, maar het zijn buitenlandse merken. Op internet kan ik het niet helemaal vinden.

1 like

http://wildatheartbridal.nl/ heeft een aantal two-pieces en jurken in deze (boho) stijl

2 likes

Als ik het mag vragen
Hoe ver van te voren moest jullie een deel van de kosten voor de locaties betalen

Vanaf dat ik mijn keuze had gemaakt moest ik de helft van het bedrag betalen zodat ze de jurk konden bestellen.

Edit: wauw ik dacht dat je het over de jurk had :sweat_smile: Voor de locatie moesten we 10% betalen wanneer we de datum vastlegde, 50% 2 tal maanden achteraf en de rest zo’n maand na het feest.

Niet! Wij hebben alles achteraf betaald, ze wilden geen aanbetaling. Nou dan niet hè :yum:. Maar volgens mij is dat wel heel uitzonderlijk.

Dankje @Willem en @Camelia!

Wij hebben 500€ als aanbetaling moeten doen om de datum vast te leggen en daarmee ‘kregen’ we de hotelkamersuite. De rest betalen we achteraf!

30 procent bij het vastleggen van de datum en offerte enzo en de overige 70 procent betalen we één maand voor de trouwdag.

Ik vind deze laatste paar dagen superspannend!

2 likes

Echt een beetje stilte voor de storm hè?
Heb je nog veel last-minute dingetjes om te doen of valt het mee?

Mijn vriend en ik gaan niet trouwen maar treden volgend jaar wel in geregistreerd partnerschap met een feestje erbij.
We zijn hier allebei heel enthousiast over maar gister gingen we het mijn ouders vertellen en die zijn dat dus echt niet.
Ik wist al dat ze tegen het huwelijk zijn maar dit is dus niet trouwen en komop pers er iig een leuk uit.
M’n moeder toonde wel interesse door te vragen wat het inhoudt maar later stelde m’n vader echt een rotvraag, waarvan die achteraf zei dat dat moest omdat m’n moeder het niet durfde te stellen.
Ze zaten ons enorm richting een samenlevingscontract te duwen, dat m’n vriend op gegeven moment tegen m’n vader zei “had ik soms eerst bij je om d’r hand moeten vragen?”.

En ik had dit dus ook al beetje verwacht maar toen ik het vertelde hoopte ik dat ze het gewoon leuk zouden vinden. Ze zijn echt gek op mijn vriend en we zijn al bijna 9 jaar samen.
En ze deden ook heel erg alsof m’n vriend dit allemaal van mij moest terwijl we het dus samen besloten te hebben. En we konden niet beargumenteren waarom we geen samenlevingscontract wilden maar hebben ook gewoon gezegd dat dat geen vd opties was die we meenamen in de keuze.

Tis echt stom want m’n vriend en ik zitten even op een megaroze wolk en dan voelt dit als een domper

2 likes