Oh ja mensen gaan hier echt zo laks mee om! Ik denk altijd maar dat die mensen niet zelf getrouwd zijn, anders zouden ze weten hoe irritant het is.
Op onze bruiloft nodigden een aantal mensen zelf hun aanhang uit (die wij dus niet kenden en ook niet uitgenodigd hadden). Of aanhang van vrienden van mijn vriend die wel waren uitgenodigd, maar uiteindelijk last minute afhaakten omdat die vrienden het toch wel chill vonden een avond alleen met de mannen te zijn… Argh. Wij zijn daar echt te makkelijk in geweest, want uiteindelijk zijn er zo een stuk of tien mensen die wel aangaven te komen, niet gekomen. We hebben daar wel voor moeten betalen. Ging gelukkig niet om daggasten of mensen die erg close met ons zijn, maar ik vond het zonde van het geld. Mijn grootste geldbesparingstip is dan ook: minder mensen doorgeven dan voornemens zijn te komen. Er is altijd wel iemand ziek en dan betaal je dus wel (bij onze locatie dan). Je kunt altijd bijbetalen denk ik dan maar (als ze het al tellen)
Ik klink nu trouwens zwaar gefrustreerd volgens mij, maar heb me er maar snel bij neergelegd