Trouwtopic

Zo leeeeeeuk!

1 like

Ahhh zo leuk!! :smiling_face_with_three_hearts: Weer een stapje dichterbij bij de grote dag!

Ik had laatst de eerste doorpas, nadat ik m’n jurk in februari uitgezocht had. Was ook weer zo leuk om hem weer aan te kunnen. Dan weet je dat het goed zit hè, als je hem telkens opnieuw aan wilt :blush:

1 like

Stond het op de envelop? Anders zou ik de ceremoniemeester vragen, die hebben vaak wel de gastenlijst.

1 like

Wat stond er op de kaart/envelop? We zetten in de begeleidende brief dat gasten voor vragen voor de bruiloft bij ons terecht kunnen. Onze ceremoniemeester heeft (nog) geen gastenlijst, dus in ons geval zou ze dat alsnog bij ons moeten checken. Ik zou het daarom direct aan het bruidspaar vragen :slight_smile:

1 like

Ik heb precies hetzelfde! Mijn vriendin is ook recent verloofd en ik twijfel heel erg of ik iets moet brengen of niet ben nog niet heel bekend hiermee haha. Ze is ook de eerste in mijn vriendenkring. Ik vind het zelf ook heel leuk om wat te geven, maar dan heb ik ook geen idee wat. Aangezien het beide hun verloving is lijkt het mij beter om een cadeau voor hun allebei te heben, maar kan niet echt een leuk cadeau bedenken…

1 like

@Pandabeer @Yuni Ik zou denk ik een felicitatiekaartje sturen of geven.

1 like

Je kunt ook iets kleins doen? Het is geen verplichting, maar ik kreeg van een van mijn beste vriendinnen een leuk pakketje met een flesje wijn, speciaalbiertje voor mijn vriend en een leuk notitieboekje (voor alle ideeën e.d.) geurkaas en gezichtsmasker (om te ontspannen tijdens het plannen haha). Dit waren gewoon simpele producten, helemaal geen high-end maar toch een leuke verassing om te krijgen!

2 likes

Ik heb dinsdag m’n partnerschap registratie en daarna gaan we brunchen met de getuigen en een bruidssuite voor ons!
Middag erop gaan we nog even proosten met mijn familie.

Ik doe gewoon mooie kleding aan die ik al had (m’n officiële kleding is voor het feest dat we jaar uitgesteld hebben) maar heb net wel een pedicure laten doen en ik twijfel nog of ik mascara ga kopen :).

Mijn ring is waarschijnlijk niet op tijd klaar :frowning: vind het wel jammer maar we zijn er echt veels te laat achteraan gegaan door corona en drukte. Heb nu met m’n vriend afgesproken dat als de ring later is we er dan nog een momentje van maken.

4 likes

Dat is wel een leuk idee ja! Dank je wel!

Wat leuk! Veel plezier alvast!

Wel echt jammer van de ring :pensive: Maar dan heb je later nog weer een extra momentje om van te genieten :blush:

1 like

Ik was vandaag op een verjaardag waar m’n oom, die de ring maakt, ook was en ik heb hem mogen passen en maandagavond ga ik hem ophalen!
Nu ook de stenen in het echt gezien (die liet die nog slijpen) en het is zoo prachtig.

De ring is wel best rood met goud door elkaar, maar ik denk dat dat komt omdat het van oud goud is omgesmolten (de ring is gemaakt van oude sieraden van m’n oma)

3 likes

Wauw wat super! Dat is nog beter natuurlijk :smiling_face_with_three_hearts: gelukkig!

1 like

Ah dat is wel echt balen van de ring. Is de levertijd van een ring zo lang of is het echt door corona dat het vertraagd is?

En misschien een gekke vraag maar heb je de ring samen met je partner uitgekozen of was het echt een verrassing? Ik zou zelf ook heel graag willen trouwen, maar heb eigenlijk geen idee hoe en wat. Ik hou van me vriend maar hij heeft niet echt dezelfde smaak als mij dus ik ben bang dat als hij een ring zou halen ik hem niet mooi vind :see_no_evil:

De ring is handgemaakt door mn oom! Maar we gingen er pas 22 juli heen en hadden hem morgen al nodig.
Uiteindelijk heb ik de ring gister helemaal af op kunnen halen. Het voelde heel raar om 'm te passen. Maar de ring is zoo mooi.

Over de ringenvraag kan ik geen antwoord geven, mijn vriend heeft geen ring en mijn ring lijkt meer op een verlovingsring dan een trouwring :’).

Net mn nagels gelakt en morgenochtend is het eindelijk zover <3

10 likes

Veel plezier!

1 like

Veel plezier morgen! :bride_with_veil: :man_in_tuxedo:

1 like

Ah wat gaaf dat die handgemaakt is!

Veel plezier vandaag :confetti_ball:

Hoe was het?

Het was echt geweldig!
We werden door onze getuigen opgehaald op de tandem (die versierd was met ballonnen), daarmee 12 kilometer gefietst naar het stadskantoor, heel avontuur.
Daarna elkaar het ja woord gegeven en m’n ring gekregen, het was echt zoveel mooier dan ik me had voorgesteld. M’n vriend zei later ook dat ik zo gelukkig eruit zag en helemaal straalde.
De getuigen hebben echt mooie foto’s gemaakt.
Daarna hebben ze onze tandem nog verder opgepimpt, inclusief blikken die eraan hingen en gingen we naar het restaurant fietsen.
Daar heerlijk gebruncht en daarna naar de hotelkamer samen, 3 x in bad geweest en tussendoor nog beneden gegeten.
De hotelkamer is echt een aanrader (hotel de watertoren) en dan hadden we de bovenste verdieping met grote ramen en een tweepersoonsbad.

We kwamen net thuis en mijn familie heeft ons hele huis versierd met slingers, echt van onder tot boven. En wat lekkers voor ons neergezet.
We zijn enorm dankbaar dat we ons mogen omringen met zulke lieve mensen!
Vanmiddag proosten met mijn familie en de ring daar showen :smiley:

foto tandem

34 likes

Klinkt als een hele fijne dag! Gefeliciteerd!

1 like