Wat geweldig! Zo leuk!
Gefeliciteerd! Lekker nagenieten met elkaar
Geweldig die tandem!! Klinkt als een perfecte dag! Gefeliciteerd en geniet van de komende tijd!
Wat een perfecte dag! Leuk ook een tandem!
Heeft er iemand tips voor een goede trouwfotograaf? We hadden een fotograaf oo het oog maar de foto’s van de loveshoot zijn helaas niet zoals we hoopten (o.a. onscherp als je inzoomt)
Ik vind alles van aline bouma altijd heel mooi en sfeervol!
Roy van der Wens!
Anouk Wubs!
Wat jammer dat de foto’s van de loveshoot tegenvallen zeg. In welke regio zoeken jullie een fotograaf? Of maakt het niet uit?
Via https://twentyfivecollective.nl/fotograaf-zoeken/ heb je een overzicht van echt knettergoede fotografen. Onze trouwfotograaf is ook bij dit collectief aangesloten.
Oh wat jammer zeg. Had je diegene al geboekt voor de bruiloft?
Welke stijl zoek je? Dan kan ik wat tips geven
We gaan zelf trouwen in de omgeving van Utrecht en regio maakt niet heel veel uit. Thanks voor de tip, ik ga deze lijst van fotografen is doorlopen.
Gelukkig nog niet, hadden we onder voorbehoud gedaan van de loveshoot dus dat is fijn. Ik vind zelf lichte foto’s met een vintage look heel mooi en het liefst een fotograaf die emoties en spontane momenten vastlegt.
Ik ben zelf nog niet getrouwd, maar volg wel een heel rijtje fotograven vanuit het hele land. Misschien zit er iets voor je tussen?
Tales of Tomorrow
Lotts photography
Renate Smit
Riane fotografie
Florea fotografie
Cotton photography
Inge Pieck fotografie
Esther van Geenen!
Lig al twee uur wakker over een paar uur is het zover!!
Wij ook vandaag! Spannend hè, maar vooral geniet!
Wat leuk! Super spannend! Jij ook een hele fijne dag!!
een hele mooie dag allebei! Geniet ervan
We hebben een datum geprikt!
Waren ivm corona en alles het echte plannen steeds aan het vooruit schuiven, maar nu toch maar de knoop doorgehakt.
We gaan 20 november al trouwen, gewoon in het stadhuis met 18 andere mensen erbij (dus 20 totaal) en daarna naar 1 van onze favo tentjes hier in de stad. De eigenaresse kennen we en die heeft nog nooit iets met een bruiloft gedaan, dus ze was mega vereerd dat we het vroegen en gaat de zaak dicht gooien voor ons en nu leuke volledige vegan snacks bedenken voor dat moment.
Schattige inrichting van het tentje
Toeval wil dat de inrichting exact past bij wat we dragen. Mn vriend doet zn mintgroene pak aan en ik heb net een oudroze jurk besteld die hopelijk perfect is.
Dan nog een taart van m’n favo taartenzaak erbij en ik heb een prima dag zo simpel met alleen onze liefste vrienden en familie
Heb net gelijk stadhuis gebeld en de datum vastgelegd!
Ah wat fijn! Een heerlijke dag gewenst!
Weet niet of je al genoeg opties hebt, maar ik kwam dit duo net nog tegen en dit zijn ook wel erg gave foto’s. https://www.suegraphy.com