Ja precies! Dan kun je alvast even kijken wat ze ongeveer hebben en ze kunnen ook al aangeven binnen welk budget je bij hun terecht kunt. Ik had ook 5 mensen mee, dus vond het ook fijn om hun niet onnodig naar allerlei winkels mee te moeten slepen
.
Ik zou wel een winkel een beetje in de buurt kiezen, ik ben geloof ik 3-4x terug geweest voor aanpassingen en dan is het fijn als je niet telkens ver hoeft te rijden.
Mijn jurk was ongeveer 1300 en met aanpassingen in totaal 1500. Ik had geen echt budget (heb de jurk van m’n ouders gekregen en zij wilden er geen budget aanhangen, super lief en luxe!), maar wilde er niet teveel aan uitgeven. Vond het zonde om duizenden euro’s uit te geven aan iets wat ik maar 1 dag draag. Uiteindelijk is ie wel wat duurder geworden dan ik in eerste instantie bedacht had. Dus als je een hard budget hebt zou ik dit wel aangeven in de winkel, anders heb je straks je droomjurk aan en wordt je overvallen door de prijs
.
Oh en nog een tip, je kunt ook alvast online kijken naar bepaalde merken waarvan je de jurken mooi vindt en of deze binnen je budget vallen. Dan kun je kijken welke winkels deze merken verkopen.