Vanmorgen bij de kapper geweest en toen toch maar besloten om op de dag van ons trouwen mijn haar te laten doen. Ze zei ook direct: “Je moet wel als jezelf gaan.” En daar kan ik mij helemaal in vinden. Ik draag mijn haar altijd los. Heb het net boven mijn schouders en we gaan mijn haar half opsteken, zodat het net uit mijn gezicht is. Mijn haar is nogal dik en stijl, dit zou mijzelf niet goed lukken. En om er zelf net even wat feestelijker uit te zien lijkt mij het toch wel leuk om 's ochtends naar de kapper te gaan.
Oo gee, wellicht bij een tassenwinkel? Die verkopen ook vaak paraplu’s.
Lingerie is een goede, heb ook nog een mooie slip nodig (wat een lelijk woord, slip).
Ik ben benieuwd wat onze trouwambtenaar gaat doen. Wij hebben ervoor gekozen om gratis te trouwen, maar de dame die ons ondertrouw deed, heeft wel een hoop opgeschreven . Zij vond het wel jammer dat ze ons niet ging trouwen want ze werkt niet op de maandag
Op de site van weddingdeco staan ook meerdere paraplu’s te koop!
wij gaan een vriend van ons vragen die ons vanaf het begin van onze relatie kent en ook goed is in praatjes/presenteren. Lijkt mij toch het leukst om een bekende te hebben die het doet
Wij kenden de babs via via en had haar al eens op Instagram gezien. Ook gewoon via de gemeente, ze was heel leuk! Bij onze gemeente kon je de lijst met opties ook gewoon zien online dus dan kan je ze ook online al even opzoeken
Wij hebben op de site van de gemeente gekeken. Daar stond bij de meesten wel een klein stukje over zichzelf bij. Degene die we het leukst vonden hebben we een berichtje gestuurd. De eerste kon helaas niet op onze dag, maar de 2e wel. Toen hebben we kort via Teams een kennismakingsgesprek gehad om elkaar wat af te tasten. Dus nog niet hét gesprek voor de bruiloft aan, maar meer om haar vast wat te leren kennen en om te zien of het klikte zeg maar. Dat vond ik wel heel prettig eigenlijk! Toen vertelde ze ook hoe ze dan te werk gaat of hoe ze om gaat met onvoorziene situaties bijvoorbeeld. Dat kan ik wel echt aanraden om te doen voordat je definitief kiest!
Daarna lijkt me!
Ik had overdag een bandjesloze bh constructie en een hoge corrigerende onderbroek, en toen we naar de hotelkamer gingen heb ik me omgekleed naar deze body:
Vaak willen ze dat je bij je tweede passessie (om het op maat te maken etc) wel al je lingerie hebt zodat je dat eronder aan kan doen en ze het daarop kunnen afstellen. Maar bij de eerste passessie is dat geloof ik nog niet nodig. Bruidszaken hebben zelf ook vaak wel bh’s of korsetten die je kan passen. Het is wél handig om vast te bedenken wat je überhaupt aan kan qua lingerie. Want als je hele grote borsten hebt en een bh een must is, moet je dus geen jurk kiezen met een hele lage rug
(maar ik heb mijn info vooral van in een lingeriezaak werken waar mensen hun bruidslingerie kwamen kopen en niet van eigen ervaring haha).
Let wel echt goed op bij wed2be.
Ik had een hele mooie jurk van hun, maar die bleek bij thuiskomst op 6(!) plekken stuk te zijn.
Heb voor een andere zaak gekozen uiteindelijk.
Dit dacht ik ook maar blijkt uiteindelijk toch niet waar, ik heb echt hele grote borsten maar ben toch voor een jurk met lage rug gegaan en alles werd zo strak vast geperst dat het niet nodig was! Ze kunnen heel veel in die bruidsjurken maken
Ik heb hier in de buurt uiteindelijk een jurk gekocht. Was €70 meer dan een jurk van wed2be maar had daar betere ervaring
En gewoon marktplaats? Heb nog wel een jurk voor je hoor.
Oké, je weet dat je er écht bijna klaar voor bent als je je met dit soort dingen bezig gaat houden maar heeft iemand tips voor een goede zonnebrandcrème (zowel gezicht als lichaam). Ik begreep ook dat spf ervoor zorgt dat je wit kan uitslaan op foto’s dus daar ben ik bang voor. En kan je überhaupt zonnebrandcreme bijsmeren als je je make-up gewoon op hebt? Denk t niet he?
Mijn moeder had zelf de bruidstaart gemaakt voor onze bruiloft gisteren, echt zo mooi geworden en super lekker, vulling was met ricotta-limoen en framboos.
Zo mooi, hoe was jullie bruiloft?
Ik heb de zonnebrand inderdaad voor één dag geskipt. Ik was net als jij bang om wit uit te slaan.
Heel leuk! Omdat ik 34 weken zwanger ben hebben we het lekker klein gehouden, totaal met 15 mensen eerst ontvangst thuis met taart, vervolgens ceremonie en daarna letterlijk en figuurlijk in het huwelijksbootje gestapt en een boottochtje door de stad gedaan en als afsluiter heerlijk lang getafeld in ons favoriete restaurant wat speciaal voor ons open was gegaan
Volgend jaar willen we dan wel lekker uitpakken met een groot feest en dan wil ik ook een jurk die lekker over the top is
Klinkt heerlijk en een dagje volledig volgens jullie wensen en ja groot feest kan nog altijd met alles erop en eraan!
Gefeliciteerd!!