Als ik ze niet zou kennen, dan had ik het beter begrepen. Maar ik ken dit stel dus gewoon
Nee, we zijn als stel apart uitgenodigd voor een bruiloft
Zoals ik het nu weet zijn wij de enige die apart uitgenodigd zijn. Ik heb het nog niet kunnen bespreken met mijn vriend, maar wilde van andere horen hoe zij er over denken voor ik er een ding van maak bij hem. En inmiddels ga ik wel van hem verwachten dat hij dit bespreekbaar gaat maken.
Ik weet wel van een vriendengroep waar de helft was uitgenodigd als dinergast en de andere helft alleen voor de ceremonie en het feest. Dit had het koppel ook niet vooraf gecommuniceerd dus was nogal een verrassing toen. Die tweede helft is toen pizza gaan eten en naar de bios gegaan tussendoor, mja je zit vaak ook in the middle of nowhere.
In dit geval bestaat de groep uit alleen koppels en zijn wij, voor zover ik weet, de enige die apart uitgenodigd zijn. En wat je zegt, in the middle of nowhere
Nahh ik vind dat echt niet kunnen . Daar waren de koppels wel samen uitgenodigd. En dan de helft voor diner en de andere helft niet. Hopelijk is het gewoon een foutje maar vreemd is het wel.
Echt heel apart! Lijkt mij ook wel een rot gevoel geven als je zo uitgenodigd wordt, alsof je niet echt mee doet ofzo. Maar dit vul ik nu voor je in.
Ik kan me voorstellen dat je dit wilt gaan bespreken. Ik weet niet in hoeverre je dit de spits op wil laten drijven, maar het kan wel naar verlopen. Zo ken ik een vriendin die door iets soortgelijks met een vrijgezellenfeest zich zo genaaid voelde, daarover in gesprek ging en dit uitliep op dat ze niet naar de bruiloft gegaan is en de vriendschap voorbij.
Het hoeft bij jou niet zo te gaan hoor, maar het kan vervelend verlopen. Ik zou het zelf sowieso aankaarten, vind het ook echt een vreemde gang van zaken en niet gastvrij. maar met bruiloftsdingen vliegen sommige situaties uit de bocht die dit op een ander moment niet hadden gedaan.
Het voelt ook heel naar, alsof ik er niet bij hoor idd. Ik zit ook al heel de middag te huilen erom, ben echt verdrietig.
Ik wil het ook niet tot het uiterste drijven, want wil idd niet dat de verhoudingen op scherp komen. Er staan de komende tijd ook nog wat weekenden weg met elkaar gepland en wil dat ook gewoon leuk houden. Ik wil alleen wel graag weten waarom ze dit doen, maar kies er ook bewust voor om mn vriend dit te laten bespreken.
Het voelt voor mij ook heel dubbel dat ik dus wel naar het vrijgezellenfeest mag komen, maar ook daar zal ik de bigger person zijn en gewoon gaan (en hopen dat ik me in kan houden en geen sneer ga uitdelen).
Bruiloften zijn ook lastig en het ligt vaak ook erg gevoelig. En ik ben juist iemand die altijd zegt jouw bruiloft, jouw keuze, maar ben ook van mening dat er nog wel iets van fatsoensnormen zijn en 1 daarvan is dat ook te accepteren hebt dat ik nou eenmaal bij mijn vriend hoor (al een paar jaar). Als je me er niet bij wil, had hem dan alleen uitgenodigd en mij helemaal niet. Dit zal ik uiteraard niet gaan zeggen tegen hun, maar zo voelt het wel.
Ik vind het echt heel rot voor je! Dat je er verdrietig om bent is wel terecht vind ik. Slim dat je je vriend het gesprek laat voeren. Ik vind het knap dat je zo je best doet om de verhoudingen goed te houden. Als het maar niet ten koste gaat van jezelf. Knuffel🧡
Ja vind ik raar. Is mij ook eens gebeurd bij een vriend van mijn man. Mijn man heeft toen bedankt voor de daggast uitnodiging en is samen met mij alleen 's avonds gegaan. Mijn man en ik waren toen al een jaar of 5 getrouwd. Voelde ook echt vervelend toen.
Vind dit echt zo rot voor je, kan me de emoties heel goed voorstellen! Heel goed dat je het via je vriend wel bespreekbaar gaat maken. Blijft anders toch ergens in de lucht hangen hoe graag je ook alle verhoudingen goed wil houden
Ik zou dan, heel eerlijk, ook niet naar het vrijgezellenfeest gaan. Want dat is toch alleen voor intimi? Zou mezelf dat (en vooral de kosten) dan ook besparen. Hele rotte situatie
Wij zijn zo goed als klaar!
Morgen trouwen en dan vrijdag lekker een feestje bouwen met de gasten
@Mrs.Fraser dat zou ik ook doen als ik jouw vriend was.
Ik vind het heel raar, gezien je ook op het vrijgezellenfeest mag komen?? Kan het niet zijn dat het een foutje is?
Veel plezier alvast!
Dankjewel! Nog een paar uur!
Veel plezier
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Mooie ringen ook
Geniet nog lekker van deze dag en week! En dan vrijdag een mooi feest