Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Helemaal mee eens. Iedereen mag stemmen op wat hij/zij/overige wilt stemmen. Daar moet ook ruimte voor zijn.

5 likes

Tranen

1 like

Mag zij de volgende keer vóór de verkiezingsdag onder de aandacht?

4 likes

:raised_hands:

1 like

Ik denk dat echt veel PvV stemmers wilders een beetje een gekkie vinden. En dat hij dingen ook roept om te choqueren, maar dat zijn ook soms mensen die erg anti-europa zijn en vinden dat hij dat heel goed kan verwoorden. Niemand is het toch 100 procent eens met een partij en niemand gelooft toch dat alles wat er wordt geroepen door een partijleider ook serieus wordt gemeend. Vaak ik het choqueren om aandacht te krijgen.

3 likes

Waar zeg ik inleven? Kijken naar het waarom is niet automatisch inleven of sympathie opbrengen. Knowledge is power. Als je niet weet wat mensen drijft, hoe wil je dan ooit verandering te weeg brengen?

Nee lekker boe blijven roepen tegen elkaar helpt.

5 likes

Uh Hallo Hasan Coskun :heart_eyes:

2 likes

Nee, ik denk van de basisschool/middelbare school

1 like

Ben blij dat deze vrouw aan het woord kwam en best lang ook!

13 likes

Vond het contrast tussen deze linkse vrouw en het fvd jongen in Zwolle wel grappig. Zij die alles heel mooi kan uitleggen en dat bij die jongen niks zinnigs uit zijn mond kwam.

14 likes

Ja ik ook!!

1 like

Maar kijk een SP is bijv ook eigenlijk best anti-EU als je het zo bekijkt dus daar hoef je nog steeds niet voor naar Wilders

5 likes

haha met het mes op tafel heet het

1 like

Ja dat hoor ik wel vaker over pvv stemmers dat ze niet perse voor Wilders stemmen. Maar de pvv heeft echt heel veel racistische standpunten op hun programma staan. Dus voor mijn gevoel zijn de pvv stemmers daar dus toch mee eens.

Ik heb zelf pvda gestemd maar als er ergens in hun standpunten had gestaan we schaffen de islam af of we gooien alle antilianen het land uit dan hadden ze nog 100 goede andere dingen kunnen hebben maar no way mijn stem gehad.

Dus vandaar ook mijn vraag wat is dan de overhand om wel op zo een partij te stemmen?

7 likes

Ja en terecht, als je stemt op een racistische partij hoef ik daar geen respect voor te hebben joejoe

6 likes

For the people in the back:

Als je een racist steunt ben je een racist

31 likes

Same en same, stom rood potlood. Stomme dag. Wat een deceptie

4 likes

Hoe gaat die arme man dit terugrapporteren dan?

“So these people go to a stinky gym or tent or they get to stay in their car. Then they get a huge piece of paper, about the size of your dinnertable, and a shitty red pencil and then they fold the paper and put it in a trash can. And the strangest thing, the people think it is very much fun to do so!”

5 likes

Of ja wat ik vooral bedoel is als je pvv-stemmer bent omdat je denkt dat zij voor ‘Henk en Ingrid’ zijn, maar racisme niet je hoofdbeweegreden is, waarom dan niet gewoon SP

2 likes

Het vervelende aan Mark Rutte is dat hij een aal is. Strategisch het kabinet te laten vallen als mea culpa en dan alsnog de grootste te worden.

De kinderopvangtoeslag affaire is het ergste wat Nederland ooit heeft gedaan tegen haar burgers. Dat mag nooit gegeten worden.

28 likes