Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Nee haast niemand is het 100% eens met de partij waarop je stemt. Maar als je partij hartstikke racistische is hoop ik dat je wel 2x na denk op wie je stemt. Het is geen klein of onbelangrijk punt!

5 likes

Als je hem een gekkie vindt is het gek dat je op de PVV stemt want hij Ă­s die partij. Hij heeft alle macht en is het enige lid.

4 likes

Maar denk je niet dat veel mensen gewoon denken van “ja op míjzelf heeft dat geen invloed dus ik zie het probleem daarmee niet zo erg”

(:frowning:)

Ik denk dit dus precies hence uitblijvend effect van kinderopvangtoeslagaffaire (@anon43983847)

1 like

Als ik het goed heb begrepen zijn de eerste tm 20.30uur en dan die tweede met tm 21.00uur erbij

2 likes

Goede analyse heeft deze man. Ook de benaming “structureel wantrouwende partijen”.

2 likes

Ja helaas wel. Wij mensen zijn over het algemeen lekker egoĂŻstisch. Maar het gaat wel een groot deel van de bevolking aan. En vind het eng dat er zoveel mensen achterstaan.

1 like

Jep het vorige kabinet komt hier mee weg. Vooral de VVD dan. F dit.

1 like

And don’t forget he bikes to work! So normal gebleven

9 likes

Hier was toch een term voor? Wat was het ook al weer?

OHJA WHITE PRIVILEGE

21 likes

Die stukjes met dat scherm zijn zo chaotisch LOL

7 likes

Vanmiddag een podcast van The Guardian over onze verkiezingen geluisterd die letterlijk zo begon trouwens đŸ„Č

2 likes

Omg al deze mensen die hebben gestemd vanwege het corona beleid.

1 hoe lang denk je dat corona duurt?
2 denk je verder niet na over de toekomst?
3 heb je uberhaupt verder gekeken naar wat de partijen willen?

I can’t

32 likes

Je kan veel wappie stemmen ontvangen als je je hele campagne richt op de standpunten van wappies. Gevaarlijke populisten.

3 likes

Nou gaan ze nog naar bij1

4 likes

Ooooh ja dom van mij :joy:

Ik zal even mijn oom zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en van de ic moet afkomen! Wappies hebben gezegd het bestaat niet

1 like

Wie zijn al die Volt-stemmers?
Ik ken ze niet hoor, wow 4 zetels

sorry moest niet op jou @Foefjeisthuis

2 likes

Is VOLT voor jongeren die nu nog ‘rebels’ en ‘progressief’ zijn maar over 10 jaar VVD gaan stemmen?

25 likes

Ik vraag me dus af: als je een partij steunt die overduidelijk overwegen rascistische standpunten heeft, ben je dan racist? Misschien volgens jou mogelijk niet, maar vind je dan niet dat je het dan wel steunt en daarmee in stand houdt?
Of kijk je alleen naar hoe deze standpunten invloed hebben op jezelf (ipv op iedereen/de samenleving)?

3 likes

ugh ik vind dit mannetje echt precies wat er niet nodig is in de 2e kamer

2 likes

Wow ja had z’n zoon kunnen zijn inderdaad

1 like