Nou gaan ze nog naar bij1
Ooooh ja dom van mij 
Ik zal even mijn oom zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en van de ic moet afkomen! Wappies hebben gezegd het bestaat niet
Wie zijn al die Volt-stemmers?
Ik ken ze niet hoor, wow 4 zetels
sorry moest niet op jou @Foefjeisthuis
Is VOLT voor jongeren die nu nog ‘rebels’ en ‘progressief’ zijn maar over 10 jaar VVD gaan stemmen?
Ik vraag me dus af: als je een partij steunt die overduidelijk overwegen rascistische standpunten heeft, ben je dan racist? Misschien volgens jou mogelijk niet, maar vind je dan niet dat je het dan wel steunt en daarmee in stand houdt?
Of kijk je alleen naar hoe deze standpunten invloed hebben op jezelf (ipv op iedereen/de samenleving)?
ugh ik vind dit mannetje echt precies wat er niet nodig is in de 2e kamer
Wow ja had z’n zoon kunnen zijn inderdaad
Pff wordt steeds verdrietiger van het verlies op links. Waar gaat het heen met de wereld?
Maak me sowieso al flink zorgen over de gevolgen van klimaatverandering en ongelijkheid. Dat neemt nu echt even extra toe.
Ik ken er een haha maar ik was ook verbaasd dat hij er op had gestemd. Hij stemde altijd GL maar was afgeknapt door een uitspraak van Jesse. En grootste reden voor volt was het klimaat.
rare camera angle 50+
Rob Wijnberg
Sander Schimmelpennick
Jake Reese oid
Arjan Lubach
Rijtje waar ik niet tussen hoef te staan tbh
Ik heb heel veel reacties gehad ik probeer zo veel mogelijk te reageren.
Laat ik beginnen met zeggen dat ik heb gestemd op Renske leijten van de SP omdat ik haar rol in de toeslagenaffaire echt fantastisch vind, een mooie, oprechte en menselijke inzet voor het volk. Dat is datgene wat ik hoop van de regering dat ze menselijke beslissingen nemen. Ik stem heel verschillend en vaak op een persoon waarvan ik het idee heb dat ze iets kunnen veranderen.
Ik vind de ideeen van GroenLinks niet haalbaar en denk dat ze hun stemmers echt voorliegen met heel veel beloftes om stemmen te halen. Ik vind heel veel ideeen van SP ook slecht overigens, maar nogmaals ik heb nu op inzet van een persoon gestemd.
Ik hoop dat we als Nederlanders meer naar elkaar toe kunnen gaan door met elkaar te praten. Deze heftige reacties die hier worden gegeven: Je stemt PVV/FVD, en DUS ben je racist zorgen er juist voor dat er geen gesprekken worden gevoerd en meer mensen op de PVV en FVD stemmen omdat ze het idee hebben dat een afwijkende mening over migratie niet mag worden gehoord want stel je voor dat mensen je een racist vinden.
Heb een keer tegen een vriendin gezegd dat als ze VVD gaat stemmen ze onmenselijk zou zijn omdat ik het belachelijk vond dat ze wegliepen toen er gestemd zou worden op een hogere salaris voor zorgmedewerkers. Maar die vriendin van mij zei dat haar onderneming er aan onderdoor ging en dat de VVD beter voor haar opkomt dan andere partijen.
Kortom: iedereen stemt egoistisch en voor een betere wereld voor zichzelf of voor een wereld waarvan JIJ vindt dat dat de juiste wereld is. En duizenden mensen in Nederland wegzetten als racist zorgt alleen maar voor een kloof.
Nou veel plezier met jullie kerncentrale
Hahaha sjongejonge 50Plus. “Mensen houden niet zo van ruzie.”
Ja das nou ff kut hè, dat dat precies de hele fundering is onder die kutpartij van je.
Godsamme ik heb vandaag -inmiddels bijna tegen beter weten in- een overduidelijk racistische pestpost gericht aan politica gerapporteerd en het is gewoon NIET verwijderd. HOE DAN Facebook
Omg op insta zie ik al wappies “verkiezingsfraude” delen bah gelijk ontvolgd
huh maar de wappies hebben toch gewonnen
ja maar morgen mogen ze nu alsnog niet uiteten ondanks dat ze gestemt hebben dus fraude!!!
Dit heb je goed verwoord en ik ben het ook wel met je eens. Niet iedereen is een racist die op PVV of FVD stemt, maar deze partijen zijn wel racistisch. Of je je daar mee wilt identificeren is gelukkig een persoonlijke keuze.
Al worden deze kiezers net zo goed voorgelogen, met negatieve gevolgen voor ons land.
En niet naar de efteling het wappie paradijs!