Alleen maar
- Minder
0 stemmers
Dorien moet maar niet het boegbeeld voor Zoetermeer worden
Hahaha die vrouw JA WE HEBBEN NERGENS RECHT OP BOEHOE ONZE FOTOSTUDIO
Ehm hallo wat denk je van de now-regeling, diverse soorten uitkeringen, zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderbijslag, aow, etc etc etc. Hoezo je hebt nergens recht op? Dan snap je écht niet dat er mensen zijn die alleen een rode kruis tentje hebben met 30 anderen EN DAT WIL JE DAN OOK NOG AFPAKKEN
Stemmers in Zoetermeer
- Who cares
0 stemmers
Willen we meer of minder immigranten? MEER. Keigezellig
Maar pff ik zou ook echt niet weten hoe je iemand ervan kan overtuigen om wél om anderen te geven als dit gewoon zo sterk is? Hoe dan? Waar kun je dat fundament lostrekken?
Moet zeggen dat alle reacties niet echt uitnodigen om hier dan bijvoorbeeld uitleg over te geven. Vind een discussie helemaal prima, maar als je niet met de meute meelult hier word je bijna afgeslacht.
Dit dus. Ik zou er never nooit op kunnen stemmen, maar dit soort sentimenten aan de kant schuiven polariseert alleen maar. Je moet op zijn minst kijken naar waarom mensen zo stemmen. Pas dan kan je verder met verandering.
Ik denk dat er hier vrij agressief wordt gereageerd als je op rechts stemt, dus ik denk niet dat iedereen zich vrij zal voelen om te zeggen dat je PVV of FVD hebt gestemd
Ik doe mee!
Er is nog wel verschil tussen rechts en racistisch
Of vvd?
Niet alles gelezen hoor verder. Gaat te snel.
Van mij mag je dat best zeggen. Alleen dan wil ik ook graag oprecht weten wat iemand van de racistische standpunten vind én wat dan de overhand heeft om wel op de pvv of fvd te stemmen
Zeker, daar heb je gelijk in denk ik. Maar als je het aandurft zou ik dus idd juist heel erg benieuwd zijn naar hoe je erover denkt en waarom en hopelijk helpt het ons allemaal
Ja dit ben ik wel met je eens. Onbegrijpelijk! Ik heb best een positief mensbeeld, maar schrik er toch weer van hoe egoïstisch mensen kunnen stemmen.
Echt exact mijn punt 
Wel slim eigenlijk om om 21:00 in de rij te staan. Kun je de exitpoll checken en eventueel je stem daar nog op aanpassen
Shittt hoe fucked up is het dat een kabinet valt wegens institutioneel racisme, het wantrouwen van burgers en sowieso neoliberaal wanbeleid. En dat de drie grootste partijen daarvan nu gezellig met z’n drietjes een coalitie kunnen gaan vormen. Onder dezelfde minister president.
Echt een gaaf land