Er is nog wel verschil tussen rechts en racistisch
Of vvd?
Niet alles gelezen hoor verder. Gaat te snel.
Van mij mag je dat best zeggen. Alleen dan wil ik ook graag oprecht weten wat iemand van de racistische standpunten vind én wat dan de overhand heeft om wel op de pvv of fvd te stemmen
Zeker, daar heb je gelijk in denk ik. Maar als je het aandurft zou ik dus idd juist heel erg benieuwd zijn naar hoe je erover denkt en waarom en hopelijk helpt het ons allemaal
Ja dit ben ik wel met je eens. Onbegrijpelijk! Ik heb best een positief mensbeeld, maar schrik er toch weer van hoe egoïstisch mensen kunnen stemmen.
Echt exact mijn punt 
Wel slim eigenlijk om om 21:00 in de rij te staan. Kun je de exitpoll checken en eventueel je stem daar nog op aanpassen
Shittt hoe fucked up is het dat een kabinet valt wegens institutioneel racisme, het wantrouwen van burgers en sowieso neoliberaal wanbeleid. En dat de drie grootste partijen daarvan nu gezellig met z’n drietjes een coalitie kunnen gaan vormen. Onder dezelfde minister president.
Echt een gaaf land 
Helemaal mee eens. Iedereen mag stemmen op wat hij/zij/overige wilt stemmen. Daar moet ook ruimte voor zijn.
Tranen
Mag zij de volgende keer vóór de verkiezingsdag onder de aandacht?

Ik denk dat echt veel PvV stemmers wilders een beetje een gekkie vinden. En dat hij dingen ook roept om te choqueren, maar dat zijn ook soms mensen die erg anti-europa zijn en vinden dat hij dat heel goed kan verwoorden. Niemand is het toch 100 procent eens met een partij en niemand gelooft toch dat alles wat er wordt geroepen door een partijleider ook serieus wordt gemeend. Vaak ik het choqueren om aandacht te krijgen.
Waar zeg ik inleven? Kijken naar het waarom is niet automatisch inleven of sympathie opbrengen. Knowledge is power. Als je niet weet wat mensen drijft, hoe wil je dan ooit verandering te weeg brengen?
Nee lekker boe blijven roepen tegen elkaar helpt.
Uh Hallo Hasan Coskun 
Nee, ik denk van de basisschool/middelbare school
Ben blij dat deze vrouw aan het woord kwam en best lang ook!
Vond het contrast tussen deze linkse vrouw en het fvd jongen in Zwolle wel grappig. Zij die alles heel mooi kan uitleggen en dat bij die jongen niks zinnigs uit zijn mond kwam.
Ja ik ook!!
Maar kijk een SP is bijv ook eigenlijk best anti-EU als je het zo bekijkt dus daar hoef je nog steeds niet voor naar Wilders