Nou, echt. Ik heb het weer afgezet. Gatverdamme. Het is tijd om mijn bed in te duiken want ik heb net een hele avond superfanatiek trolls mogen blokken tijdens de BIJ1 verkiezingslive en ik ga mezelf niet tergen met deze klotehommels
Maar de reden waarom mensen met het OV willen moet toch niet zoveel uitmaken? Een school is dan een dagelijks voorbeeld maar er is dan dus ook geen (goed) OV naar winkels, steden, ziekenhuizen, vrienden, familie. De oplossing kan dan niet zijn dat mensen dan maar niet op het platteland moeten gaan wonen. Ik weet dat je het niet zo heftig bedoelde haha dus dit gaat niet over jou maar ik vind dat er soms wat denigrerend of zelfs elitair wordt gereageerd op problemen vanaf het platteland, weet niet zo goed waarom dat zo is
Haha wat een schatje, die oma
Ze komt inderdaad over als een hele lieve vrouw, maar vooral als iemand met veel verstand van zaken en die veel zinnige dingen zegt.
miep for president
Hahaha ik zit even op twitter te lezen en zie een aantal mensen tweeten; hoezo moet ik stemmen als er zo een exit poll is, volgende keer stem ik niet

ik zag iemand op fb die verklaarde dat de exit poll fake news is want ze heeft net pas om 9 uur gestemd en toen was ie al gepost 
Hahahah stuk 

Een iemand zegt wat heeft stemmen voor nut als de exit poll de uitslag bepaalt 

Haha jaaa zeker weten slimme vrouw, mijn opmerking was nav haar opmerking “goedemorgen bijna hè” vond dat zo schattig door haar gezegd
Oh ben het ook wel met je eens hoor ik ben hardstikke pro-ov en ben er helemaal voor om zoveel mogelijk plekken zo goed mogelijk bereikbaar te maken/houden. Maar, realistisch gezien kun je natuurlijk niet élke woning goed bereikbaar met ov maken, dat is gewoon niet haalbaar. En dan vind ik het dus ergens opmerkelijk dat je ervoor kiest om op een erg afgelegen plek te gaan wonen, en dan boos bent dat je kind niet met het ov naar school kan.
Ik maak mij daar ook altijd zorgen over. Als je het dan niet snapt kijk ff het jeugdjournaal of zo. Of google wat is een exit poll
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken dat bij mij op school hier best goed aandacht aan was besteed, maar ik weet niet hoe dat overal is. Wel heel erg belangrijk.
Heb vandaag voor het eerst stemmen geteld in de gemeente waar ik werk. Super leuk om te zien waar de mensen op hebben gestemd.
Ben nu net weer thuis en doodmoe haha.
echt hoor :’) bij ons komt altijd een klant die (grof gezegd) niet helemaal honderd is die vorige x zei dat hij op pvv had gestemd want Marokkanen pesten hem, dus toen heb ik tegen’ m gezegd dat ie niet moet stemmen waar hij tegen is, maar juist voor is en aangezien hij zwaar christelijk is heb ik 'm er ondertussen van overtuigd om op CU te stemmen ipv pvv/fvd dus daar voel ik me dan wel weer goed over. al heb ik ook zoiets van, tsja😅
Ik wist tot de post van nosop3 vandaag ook niet hoe een exitpoll werkte.
Ik denk niet per se dat het systeem te ingewikkeld is maar wel dat er te weinig tijd wordt besteed om het keer op keer in begrijpelijke taal uit te leggen.
https://www.instagram.com/p/CMhf4V7qvp-/?igshid=zegxiry9gjf8
Niks? Oké terug naar jou Rob byeee
OMG Thierry is echt zo, zo pathetic.
Toch jammer. mmhmm Nope.
Sowieso dat Thierry intens geniet van deze aandacht voor zijn afwezigheid. Doet ie expres
Ja precies. Gecalculeerd mannetje.