Haha ja idd! Of hij is met trump aan het bellen om te vragen hoe hij rechtzaken moet starten tegen stem fraude
sjerry en trump zijn een nieuw land aan het bouwen voor alleen ekte witte mannen
Ik vond deze niet-stemmer eigenlijk wel wat toevoegen. Ik vind niet stemmen gewoon dom want dat veranderd ook niks, maar ik kan me ook niet voorstellen dat je je zó in de steek gelaten voelt dat je oprecht denkt dat er niemand meer is die voor je op gaat komen/echt wat gaat bereiken. Ik had niet het idee dat deze man perse dom was, maar meer dat hij jarenlang door best een groot deel van Nederland als minderwaardige burger wordt gezien en dat de ‘normale’ partijen hier ook niks aan doen. Het is wel gewoon 1/6e van de stemmende Nederlanders die het wel prima vinden om op een partij te stemmen dat racistisch gedachtegoed ondersteunt.
Misschien zou ik na een tijdje ook wel denken ‘laat maar, het maakt toch niet uit’
O lijkt me prima, hoge muur eromheen en trouwens ze mogen ook geen vrouwen meenemen.
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander een stuk lager geschoold is dan jij hen nu inschat, ik ben het wel met je eens dat sommige mensen zich er meer in kunnen verdiepen dan ze nu doen en dat dit uit luiheid is. Maar ik denk dat dat percentage relatief klein is.
Ik heb trouwens de toelichtingen op 2 vd stellingen even gescreenshot.
Ik vind ze redelijk te begrijpen, vooral die van de eu vind ik goed geschreven. Die kerncentrale moet je al wel meer begrippen voor kennen, die voor veel mensen maar vaag zijn (ik zie bij kernafval bijvoorbeeld nog steeds de gifgroene blokjes van the Simpsons voor me)
Maar kan het ook niet zo zijn dat het ze niet boeit en dat er onwil is omdat de taal, de mannen in dure pakken, de moeilijke woorden, de vele onderwerpen die geen rol spelen in hun dagelijks leven, etc., heel ver van hun eigen leefwereld afstaan en dat ze daar misschien het gevoel van krijgen dat het allemaal niet echt voor ze bedoeld is of dat ze daar niet echt bij horen?
Lijkt mij een heel goed plan! Ik wil zelf nog €50 aan ze doneren om te zorgen dat het lukt voor ze. Grote muur er om heen bouwen met prikkeldraad en weg er mee
vergeet vooral niet om er geen deuren en trappen in te bouwen 
Wow die dame van de tellingen sprak met een enorm Brits accent en toen heel Nederlands: gemeenten (oid).
Hasan is idd een hottie 
Ah ja ik snap je wel! In mijn persoonlijke omgeving stemt denk ik iedereen wel, maar in mijn werkomgeving voelen veel mensen zich niet gehoord door de politiek dus stemmen ze niet.
Ik had een vrouw die niet stemde want ze luisterden toch nooit. Ze wilde eerst pvdd stemmen maar toen bedacht ze dat ze leren kleding droeg en vlees at en toen vond ze zichzelf hypocriet en vond ze dat ze daar niet op mocht stemmen. Die vrouw is 75 en ze vertelde dat ze in dr hele leven 2 x heeft gestemd.
Toen ik trouwens zei dat ze best alsnog pvdd mocht stemmen was ze wel wat sip dat ze d’r stempas al verscheurd had.
Andere meneer* stemde ook niet, maargoed ik denk dat hij sgp zou stemmen anders dus daar heb ik ook niet op aangedrongen
.
Edit: deze meneer vertelde me bloedserieus dat de baarmoeder de meest gevaarlijke plek op de wereld is om te leven.
Wij zijn bijna klaar met tellen. Ik ben kapot
Haha aww dit is wel een niveau waar menig politicus nog wat van kan leren anders!
Akkoord. En ja herkenbaar, ik vond politiek ook zo saai! M’n vader moedigde me altijd aan om bij een jongerenorganisatie van een partij naar keuze te gaan en ik zat altijd zo van ‘euuughh neeee politiekkkk bahh’ en nu denk ik huh, had ik dat inderdaad maar gedaan :’)
Ik heb 18 uur gewerkt
vanaf 07:00 vanochtend
… Lisa?
Pff ik erger mij er dood aan dat niet iedere uitslag van iedere gemeente besproken wordt, en wat er besproken wordt niet word onderbouwd door demografische gegevens.
Ik had meer sensatie verwacht en gehoopt.
Ben benieuwd!
Nooit van de bible belt gehoord?
Ah wordt met zo een domper wakker: Bij1 waarschijnlijk toch geen zetel. Jammer.