Nou ik ben bang gewoon weer CU en we zijn er weer toch
Durven wel, maar gewoon geen behoefte aan
Ja, wat hier nu gesteld wordt lijkt me een beetje te simplistische weergave van de werkelijkheid. Lijkt meer alsof mensen hun onvrede van het verlies van links gaan afreageren op D66.
Trouwens, op een aantal punten komt D66 heel erg overeen met gl. Hopelijk houden ze aan hun idealen vast in de kamer, maar die heftige reactie kan ik niet helemaal plaatsen omdat ik meeste partijprogrammaās redelijk overeenkomstig vond (van de grote partijen links dan).
Nou er zullen altijd meerdere partijen bij je normen/waarden/idealen passen, maar volgens mij zijn er relatief veel mensen waarbij D66 dat niet echt doet, maar die wel D66 gestemd hebben in de hoop dat ze links zouden meetrekken. Dus als D66 helemaal bij jou aansluit en je niet de keuze hebt gemaakt voor deze strategie dan gaat het niet over jou.
Nee⦠BIJ1 
Man man man
Zit blijkbaar echt in een mega linkse bubbel 
Een zeer belangrijke vraag; is Sjerrie al terecht? En is die arme verslaggeefster vannacht gewoon lekker naar huis gegaan?
Wel een behoorlijke domper deze uitslag 

Bovendien iedereen die op BIJ1 heeft gestemd ipv traditioneel links heeft GroenLinks en de PvdA net zo erg āzetels gekostā als iemand die op D66 heeft gestemd ipv āecht linksā.
Misschien hielp Klaverās āLilianne, Lilian, Sigrid, Jesseā ook niet echt om kiezers te overtuigen toch echt niet voor D66 te gaan.
Ik zie hier veel posts over in een linkse bubbel zitten maar zou dat niet onderdeel zijn van het probleem? Dat we allemaal alleen maar met elkaar praten? Zullen we de komende vier jaar gaan evangeliseren op fok of zo?
Ik zie zijn volgers in ieder geval vol overtuiging over fraude tweeten
Gelukkig ook mensen spijt van hun stem naar hem, dat ik denk geloofde je serieus dat je op 18 maart weer dansend en tongen in de kroeg stond?!
Zoveel handen schudden in corona times gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Hij heeft energie nodig voor al die strafrechtelijke onderzoeken
Wel ja laten we copy paste murica doen waarom niet
Er is geen enkele partij die helemaal bij mij en mijn idealen aansluit en dat hoeft ook niet, ik heb geen behoefte aan meer dan 37 partijen.
Dus een stem voor welke partij dan ook hoeft niet strategisch te zijn, je kunt overeen komen met meerdere partijen die niet in een kluitje op het spectrum staan.
Godver ik werd er gisteren al niet bepaald vrolijk van dus heb de tv na een uur uitgezet en ben op tijd gaan slapen, maar het is er inmiddels alleen nog maar beroerder op geworden
nu al klaar met vandaag
The red scare!
Maar laten we weer vier jaar framen dat ālinks het land kapot maaktā 
Hahaha ja zag er op twitter een stuk of 20 en 1 iemand die ik persoonlijk ken heeft spijt dat ze op hem Ʃn uberhaupt is gaan stemmen (want er staat van te voren toch wel vast wie er wint
) Die gaat ook niet meer stemmen, dus dat is een voordeel voor over 4 jaar aangezien ze ook stemmen van 10 familie leden had geronseld om voor fvd te gaan stemmen.
Pffff wat een afgang dit. Forum is ook behoorlijk gegroeid in mijn gemeente. Hopelijk is dat niet blijvend en alleen wegens corona ughhh. Ik wist dat dit een slechte verkiezing zou zijn, maar zo erg had ik het echt niet verwacht. Nou ja, ben ergens wel blij dat veel mensen D66 hebben gestemd, dat is in ieder geval nog een progressief geluid in Nederland⦠Mijn zussen hebben allebei D66 gestemd en die zitten toch ook niet te wachten op weer een rechts kabinet 

Ik snap hier precies niets van
Ik hoor heel veel mensen om me heen die niet uit strategisch oogpunt van GroenLinks naar D66 zijn gegaan, maar gewoonweg vinden dat GroenLinks te weinig bereikt heeft de laatste jaren. Daarbij kwam Jesse ook totaal niet uit de verf deze campagne.
Wat ik wil zeggen; denk dat het te makkelijk is om het verlies van GroenLinks als āstrategische flopā weg te zetten, ik denk dat het voor velen echt een inhoudelijke beslissing is geweest.