Dit heb ik ook. Vorm gewoon een lekker brede en stevige linkse partij!
Ik snap het ook niet, dan zou Thierry in zijn eentje de meerderheid moeten halen en hoewel ik best bang was dat ze ineens 20 zetels zouden hebben is dat toch echt te hoog gegrepen 
Maar dan gaan de stemmen naar de andere extreemrechtse partijen, zij zitten al sinds de lpf gemiddeld op 26 zetels. Dat gaat niet veranderen.
Op mn werk zaten ze allemaal te lachen dat ze op forum gingen stemmen.
Er was ook een chauffeur die stickers uitdeelde aan personeel.
Was een treurige dag.
Maar ff he correct me in im wrong.
We leven toch in een democratisch land. Als Thierry wint kan hij toch niet ff in zn eentje alle maatregelen stoppenâŠ
Maar denk jij dat de gemiddelde FvD stemmer snapt hoe democratie werkt?
Dat is het hele probleem.
Thierry ging op de belangrijkste avond van het jaar slapen in tegenstelling tot Rutte die zich al een jaar 3 slagen in de covid rondte werkt, gisteren tot laat interviews gaf en de volgende ochtend gewoon weer zân geplande les maatschappijleer aan het geven is 
Please stop even met de validistische opmerkingen over fvd stemmers.
Hahaha nee maar dat vind ik eigenlijk best wel ironisch hahaha
Oh wauw applaus voor Mark Rutte wat een vent wat een kerel geef me zân nummer ik wil zân babyâs.
Nou ja, dit is toch ook een beetje een rare reactie? Je hoeft 'm niet âgaafâ te vinden, maar hij werkt hard en kan tegen een stootje.
Ik vind dit echt zo flauw?! Nouja snap dat veel mensen super gefrustreerd zijn over de uitslagen, maar je kunt niet zeggen dat Mark Rutte nĂet (schijnbaar) onvermoeibaar door heeft gewerkt afgelopen jaar.
Edit: wel benieuwd waar jullie baby op gaat stemmen als die groot is.
Iemand op insta deelt een foto van een bijeenkomst van het world economic forum (net voor corona) dus gelijk THE GREAT RESET. Want
Rutte (premier)
Kaag (In 2019 trad ze toe tot de World Economic Forum (High-Level Group on Humanitarian Investing.)
Schwab (oprichter ervan)
En Maxima zitten in een ruimte 
I canât 

Thierry was aan 't zuipen op een huisfeestje
Ja precies dit. Ik ben echt totaal niet eens met de standpunten van de VVD en bijv de manier waarop hij zijn verantwoordelijkheiden heeft genomen voor de toeslagen affaire maar hij werkt kei en keihard. Staat er altijd als leider van ons land.
Waaarom wordt kei hard werken toch altijd als iets positiefs gezien
Dat is niet eens zoân onrealistisch scenario. Ik begreep dat er de komende tijd mogelijk 3 parlementaire enquetes aankomen (Corona, Gas in Groningen en de toeslagen affaire.) Dus de kans dat Rutte daarna aftreed is niet heel ondenkbaar. En mogelijks is Corona dan ook weer voorbij dus de stemmen die FvD daarom gekregen heeft kunnen ook weer wat anders kiezen.
Dus ik manifesteer met je mee.
Nou in mijn eigen leven heb ik als doel om het nooit druk te hoeven hebben. Maar ik denk dat je als leider van een Land tijdens de covidpandemie toch echt wel de eigenschap moet bezitten om door te kunnen knallen ook als je eigenlijk op de bank Netflix wil kijken
Hier iemand met een zwart vierkantje maar D66 + lid geworden van de partij vorig jaar, nadat ik mân zwarte vierkantje had gepost en mij ben gaan verdiepen in wat ik, als gekleurd persoon kan doen.
Ik bedoelde dit allemaal als vergelijking op de opmerking dat Thierry te moe was om aanwezig te zijn tijdens de verkiezingsavond. Natuurlijk zijn er een hoop mensen die bereid zijn om deze rol op zich te nemen en het ook kunnen. (Heel graag zelfs een ander daarom lig ik dus nog chagrijnig in bed door dr uitslag
)