Ja dit idd. Ik zou willen dat hij eens niet zo hard werkte met z’n ronduit asociale beleid overal. Ging hij maar eens slapen. Echt boeien hoe hard hij werkt. Het wordt er gewoon niet beter op met al zijn harde gewerk @Krabsalade
Waarom blijven mensen hier steeds over zeiken, nee je hoeft niet links te zijn zoals bijna iedereen op het forum maar als je op pvv of fvd stemt hebben mensen toch wel vragen over waarom je op een openlijk racistische partij zou willen stemmen (en bij de fvd ook een lijsttrekker die onjuiste informatie over corona deelt) en als je op vvd stemt mag dat allemaal best maar kunnen mensen het teleurstellend vinden dat Rutte niet wordt afgerekend op de toeslagenaffaire en dat ze wéér de grootste partij blijven
Een mede stembureaulid was er van overtuigt dat er geen democratie is in Nederland. Volgens haar gingen de stemmen van mensen die niet hadden gestemd naar de grootste partij, dus daarom was de VVD de afgelopen jaren de grootste. Ik heb uitgelegd hoe het wél werkte, maar ze geloofde me niet. (Dit laatste stuk toch maar ff weggehaald, want n=1)
Echt heel irritant trouwens dat ik hier op m’n vingers getikt word omdat die Mark toch zo hard werkt. Sorry, voor wie werkt hij zo hard? Niet voor jou en mij hoor. Waarom moet ik respect hebben voor iemand die heel hard werkt om het land voor heel veel mensen nog wat kutter te maken. Gatver.
Ik zag dat er een eiland in Zweden te koop is voor 7 ton.
Volgens mij gaat het in dit topic meer om de hele discussie voor D66 en niet PVV of FVD. En als we het over zeiken gaan hebben, dat geldt andersom toch ook. Stem je voor een bepaalde partij dan moet jij verantwoording afleggen, maar stem voor je het algemeen geaccepteerde partij dan niet.
Enfin, maakt mij verder allemaal niet uit vind het gewoon best kinderachtig dat je hier nu wordt weggezet als iemand die verkeerd heeft gestemd als je op D66 hebt gestemd ipv Groenlinks.

Jaa sorry we hebben nou eenmaal niet allemaal de privileges om blij te zijn nu
Ik ben nog eigenlijk best optimistisch over de uitslag, alhoewel het natuurlijk zorgelijk is dat er zoveel rechts gestemd is en linkse partijen zo slinken.
Maar
Als ik het me goed herinner was 1 à 2 jaar geleden nog het scenario dat FvD de grootste partij had kunnen worden, dat is verre van wat er nu gebeurd is.
En ik ben echt blij met d66, aangezien we sowieso aan de vvd vast lijken te zitten (:’() hebben we nu wel een groter front wat het beleid echt wat meer naar links zou kunnen trekken. In de coalitie is toch waar het meest gebeurt, dat geeft me wel iets van hoop.
Alleen pessimistisch zijn is niet fijn, dacht ik zo.
https://www.huisenaanbod.nl/index.php?p=detail&sLand=Zweden&sProv=&sRegio=&sPlaats=&Koophuur=K&order=&lan=NL&det=izo&loc=SE:::::::;&AdvId=2872715
Alstu
Ja hou op, ik snapte er ook niks van. Ze zei dat het wel goed verdiende en ze ging toch eerder weg dus ze heeft niet uren lang haar vingers open hoeven halen aan de stembiljetten
Ik weet niet of dit een grap is maar je kan echt niet sjoemelen met biljetten. Het is zo ingericht dat er altijd meerdere mensen meetellen/kijken en je moet op hetzelfde aantal stempassen uitkomen.
Ik word echt zo moe van mensen die stemmen voor EcOnOmIsChE gRoEi.
Weet je wat pas slecht is voor de economie? Doodgaan aan klimaatverandering en een ingestort zorgstelsel. En daar hebben we straks allemaal last van, ook VVD-stemmers die “voor zichzelf kiezen.”
Dit was precies wat ik dacht toen hij al zo lang “kwijt” was. Dacht al die zit ws gewoon ergens te feesten… Het was te opvallend stil
Vind het trouwens ook wel tragisch dat veel stemmers van FvD op hen gestemd hebben vanwege de corona-maatregelen. Dat FvD ons land weer “vrij” zou maken. Dat is zo’n korte termijn gedachte. Als corona ooit voorbij of “binnen de perken” te houden is, moeten ze zich toch weer op andere dingen gaan richten. En dat zijn dus totaaaaal verkeerde standpunten en ideeën. Hoe kunnen mensen dat niet inzien? Of ze zijn het daar mee eens natuurlijk maar dat weiger ik gewoon te begrijpen…
ik zit nu al een kwartier te kwijlen, thanks!
Economische groei waar wie precies van profiteert? De koopkracht schijnt gemiddeld al decennia lang niet te zijn gestegen. Grootaandeelhouders zijn de enige die van economische groei profiteren.
Voor de normale burger wordt zorg, wonen, onderwijs etc etc onbetaalbaar.
Ik weet dat het allemaal niet kan maar een soort toets/checklist/whatever voorafgaand aan het stemmen zou mij zo gelukkig maken én zo’n andere uitslag geven denk ik.
Als stemmers daadwerkelijk kunnen aantonen dat ze precies snappen waar ze op stemmen, wat de gevolgen zijn en welke standpunten hun gekozen partij heeft kan ik leven met veel uitslagen.
Maar al die mensen met ‘ja nou ja ik wil gewoon dat corona stopt’ of ‘ik vind mark wel sympathiek’

Hier zeg je het weer. Wie dan? Beleggers in woningen ja, of de farmaceutische industrie, die profiteren ook van de marktwerking. Niemand anders hoor. Decentralisatie en privatisering was een leuk idee, maar is niet goed uitgepakt. Daarom vind ik D66 ook helemaal niks.
Ik stem ook rechts maar ik zou toch echt niet het debat aan willen gaan hier. Ik vind het hier enorm jammer hoe sommige mensen als een stel hyena’s op mensen springen die een andere mening hebben. Zo ver mijn bijdrage.
Ik moet nu werken maar zal er later even inhoudelijk op reageren.