kringverjaardagen be like; Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Nee jij ook gefeliciteerd!
Lijkt me best een leuke tijdelijke functie ‘Verkenner’ op je cv kunnen zetten.
Ik ben de hele dag al niet te genieten, ben er echt zo chagrijnig door. Man
waanideeën
edit:
volgens mij hoorde ik hem vanochtend trouwens zeggen toen iemand vroeg op hoeveel zetels hij had gehoopt dat hij op alle hoopte? alle zetels?
toen dacht ik huh niet heel realistisch, maar toen bedacht ik me dat hij dat überhaupt niet echt is (maar helaas toch de winnaar) wat is er toch met die matige mannen die met hun waanzin ook nog eens krijgen wat ze willen
Ik kan alleen maar denken aan de verkenner van stratego

Omdat hij grootheidswaanzin heeft
Ik was er vroeger zo een.

Deze jongen zit er nog nonchalanter bij dan Geert zittend op de tafel in het filmpje van @Xiomara .
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.
Ik heb op VVD gestemd terwijl ik in een huurwoning zit. Dat is bepaald niet egoïstisch. Ik denk oprecht dat de VVD het beste is voor NL.
Ik vind het niet zo prettig om te lezen dat het óf een egoïstische stem zal zijn, óf er wordt vanuit gegaan dat men totaal geen idee heeft waarop men eigenlijk stemt.
Misschien maak ik het nu ook wel te persoonlijk hoor.
En ik reageer nu toevallig op jou maar zag deze mening vandaag wel meer voorbij komen.
Er is een hele grote groep in NL die op de VVD heeft gestemd. Beetje makkelijk om het allemaal maar zo weg te zetten
Nee dan heb je tegen je eigen belangen in gestemd. Zeer altruïstisch, dat je ons de VVD gunt.
Wil je toelichten waarom je op de VVD hebt gestemd?
Ja tuurlijk, ik kijk even of ik mijn vorige berichten kan kopiëren. Dat is wat handiger dan opnieuw typen
Ik speelde vroeger ook altijd levend stratego in het Haagse bos, en bij ons was er geen wasvrouw dacht ik.
@Dombo ben aan het werk dus even heel kort. Maar ik heb gisteren gewoon hier aangegeven op de VVD te stemmen en daarover ben ik niet aangevallen oid.
Volgens mij is het er niet eens over gegaan of ik moet het gemist hebben.
Mijn reden is dat ik vooral eigen verantwoording nemen heel erg belangrijk vind. Ook vind ik dat werken moet lonen en ben ik niet voor het meestijgen van bijstandsuitkering samen met het minimumloon.
Ik ben bewindvoerder en het is voor mij vaak veel moeilijker om begrotingen voor werkende cliënten sluitend te krijgen dan voor cliënten met een PW uitkering.
Dit komt omdat je bovenop die uitkering recht hebt op toeslagen, kwijtscheldingen, bijzondere bijstand en andere regelingen (zoals individuele inkomenstoeslag, meedoenbijdrage, vergoeding schoolkosten etc.) Hierdoor kom je onder aan de streep op heel iets anders uit dan enkel de uitkering.
Ik vind ook dat de PW uitkering echt een vangnet moet blijven.
Vandaar dus dat ik vind dat enkel het minimumloon zou moeten stijgen
Ik vind het heel lastig om dit soort posts niet sarcastisch te lezen maar het is echt:
maar wat je hier dus eigenlijk mee zegt is dat mensen die om wat voor reden dan ook niet kunnen werken er niet op vooruit mogen. Die mogen / moeten van jou in armoede wentelen? Waarom ben je zo hard voor mensen met minder geluk?
Bedoel je met onzekere tijden corona of ook andere dingen? Want de vorige keer was VVD ook al de grootste in veel Groningse gemeentes. Ik snap dat toch niet zo goed 
Als je niet kunt werken dat hoor je geen bijstandsuitkering te hebben. Door mijn werk zie ik ook wel dat mensen heel soms onterecht in de bijstand komen maar dan moet er een ander traject worden opgestart.
De bijstand zie ik echt als het vangnet.
Ik heb het in mijn post ook niet over mensen die niet kunnen werken.
Met een kostendelersnorm dan woon je dus samen met iemand die inkomen heeft. Omdat ik inderdaad vind dat de bijstand een vangnet moet blijven vind ik inderdaad dat je dan geen volledige bijstandsuitkering dient te krijgen.
Maar wat nou als je een woning deelt met zomaar een huisgenoot? Daarnaast is de wajong niet heel veel meer dan de bijstand he?