Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik vind oprecht als iemand niks aan zijn of haar situatie kan doen door bijvoorbeeld ziekte dan moeten we helpen. Is iemand aantoonbaar aan het solliciteren maar komt niet aan een baan dan moeten we helpen dus dat betekend bijvoorbeeld dat iemand een opleiding/omscholing krijgt aangeboden. Kan je niet met geld omgaan: je krijgt schuldhulpverlening etc. Maar wil je niks dan heeft dit wel gevolgen. En wat ik bijdraag: het is mijn werk.

5 likes

Haha, ja tering, ik had nog vrij weinig van haar meegekregen, maar naast populistisch blijkt ze ook nog waanzinnig dom te zijn. Ook haar reactie toen Sylvana eindelijk mocht antwoorden: ‘ok, ga ik even koffie halen hihi’. Hilarisch Caroline!

Ik weet dat hier over lukcy tv de meningen verdeeld zijn, maar ik moest hier toch wel om lachen:

31 likes

HEE WOPPERT, voor jou ook kankeruitslag he?

Haha ik ga helemaal stuk

31 likes

Ugh wat een irritante vrouw zeg met der 17 miljoen Nederlanders, terwijl haar partij BOEREN beweging heet?! Wel heel tof dat zowat de hele tafel het toch wel opnam voor Sylvana en de boerin op haar plek zette met haar belachelijke opmerking.

13 likes

Die koffie opmerking was van Jinek helaas, echt jammer

3 likes

Dinsdag!

3 likes

Die stemmen van Geert, baudet en Mark lijken zo!

En Wopke natuurlijk, maar die klinkt sowieso al hetzelfde.

3 likes

Nee Boeren BURGER Beweging hè, het is heel raar dat ze de hele tijd geframed worden als boerenpartij!!

5 likes

Hoewel ik niet op haar heb gestemd, ben ik blij om te zien dat ze nu een zetel heeft en gun ik haar in de toekomst nog een verdere uitbreiding qua aantal. De kamer heeft meer (linksgeorienteerde) vrouwen en kritische mensen nodig en zijn belichaamt beiden.

16 likes

Ik ben ook heel blij met mijn stem voor Bij1! Hopelijk kan ze veel mooie dingen bereiken in de komende jaren en gaat ze er niet aan onder door.

4 likes

oh shit, dan heb ik dat verkeerd gehoord

1 like

Ben benieuwd wat er van deze plannen overblijft als er wetenschappers/planbureaus naar gaan kijken. Gokje: niks. Maar gelukkig voor BBB spelen wetenschappelijke inzichten nauwelijks een rol in de TK.

4 likes

Ja hallo echt geen zin om in Flevoland te wonen hoor.

2 likes

BBB met zijn “There are two sides to slavery” standpunt kan ik gewoon echt niet serieus nemen -_-

17 likes

Gewoon een BLM’ertje: Not all men maar dan op het gebied van slavernij…

4 likes

Heeft iemand een artikel over de ophef rondom Kauthar (#9 groenlinks). Ik sprak gister familie die zeiden dat zij totaal niet bij die partij paste als oud voorzitter van een conservatieve groepering. Maar ik weet daar zelf dus niks van, en hoorde juist van stemmers om mij heen dat die opriepen op haar te stemmen als je groenlinks stemt.

Ik vind de redenatie niet sluitend (alles behalve) maar zo’n sterk beeld creëren om de volgende ochtend op de voorpagina’s te staan is best slim toch?

Mannen zijn ook zo tering kinderachtig

9 likes

Jezus wat een bullshit
En stel dat het zo zou zijn ook, wat dan? Lekker boeiend?

2 likes

Niemand:
Echt helemaal niemand:

Witte mannen: hmm er staat een stoel naast een tafel… wel verdacht zeg, is dit soms een PARTIJKARTEL?

34 likes