Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik heb Annabel Nanninga trouwens echt alleen maar gezien bij de lancering van JA21, daarna echt nooit meer. Best gek

2 likes

Ik las fistfuck :frowning: niet oké Doe Maar!

3 likes
  • Jamin
  • Zjá-mèh

0 stemmers

1 like

Hoe lang denken mensen dat die coronaregels gaan duren joh? Het is niet zo dat het nog 4 jaar gaat duren voordat we weer na 9 naar buiten mogen (brb afkloppen).

5 likes

De FvD stelt wel de kritische vragen en is consequent, dus gaat ze nu daarvoor :woman_shrugging:

2 likes

HAHAHA

Moest heel even denken wat hij nou bedoelde…

3 likes

ik heb even gemist van welke partij deze vent is

JA21 doet niks met theorieën, nee jeetje je zou de wetenschap maar gebruiken poeh gekkigheid

1 like

Maar kritische vragen beantwoorden, ho maar.

2 likes

Ik vind Joost Eerdmans altijd zo vriendelijk, sympathiek en intelligent overkomen. Gevaarlijk met zijn ideeën.

3 likes

Hahahahaha wat
“het is een hele serieuze zaak voor… heel veel mensen”

want sommige mensen zijn natuurlijk :sparkles:ontastbaar :sparkles:

2 likes

Ik heb het begin van de uitzending gemist, waarom is Sylvana Simons er niet?

De FvD is wel consequent, in het afzeggen van debatten.

4 likes

Volt en bij1 komen straks in filmpjes aan bod. Maar nu wilden ze vooral partijen die nu al in de kamer zitten

3 likes

Jammer, had Simons graag al die mensen zien destroyen

6 likes

Joost Eerdmans heeft wel hippe sokken aan.

1 like

Wilde net zeggen zo consequent is hij niet want nu kan je je vraag niet stellen hè mevrouw ?! (Die presentator zei ook echt van ‘ja hij is er niet, had wel een afspraak’)
Maar ja zo zal zij het waarschijnlijk bekijken idd

1 like

Welk artikel was het ook alweer waarin stond dat Volt louche rechtse shit is?

Ik moet wel heel hard lachen om de presentator, hij zit echt Krol te prikken hahaha

3 likes

Ze is ook alleen lijstduwer, zag ik. Maar ze deed wel het NOS op 3 interview op YouTube, omdat Eerdmans niet kon of zo.

1 like