Is er al een FF-exit poll? ‘Wat heb je gestemd?’ (Anoniem)
Wow dat zou echt goed zijn, mensen de kamer kunnen uit veto’en 
Maar dan graag wel die optie alleen voor niet-racistische mensen met common sense
Een poll waar forummers kunnen stemmen op wat ze hebben gestemd? Nee die is er nog niet!
Ik heb vanochtend gestemd en het ging allemaal in 1 x goed haha. Geen gedoe met gevouw en shit. Ik deed een deeltje open zag pvda en heb ook niet verder met dat papier geklungeld haha.
Nee nog niet
Maar nu wel
Waar heb je op gestemd?
- VVD
- PVV
- CDA
- D66
- GROENLINKS
- SP
- PVDA
- CU
- PVDD
- 50PLUS
- SGP
- DENK
- FVD
- BIJ1
- JA21
- CODE ORANJE
- Volt
- NIDA
- Piratenpartij
- Anders
0 stemmers
Ben zo benieuwd! Het zal (helaas) geen voorbode zijn voor de echte uitslag zijn vermoed ik zo
Hier was wel al een poll, haha
O, sorry had over ‘anoniem’ heen gelezen 
https://www.instagram.com/p/CMhBNlRl9TN/
De column van Johan Fretz van vandaag (over het debat van gisteravond) is weer zo scherp!
Ik vergeet het altijd maar er zijn weinig dingen waar ik zo vrolijk van word als stemmen. Lang getwijfeld maar toch GL 
Haha nee, helaas; zou mooi zijn.
Bedankt voor het aanmaken!
Twee mannen in mijn omgeving die zover ik weet altijd VVD hebben gestemd, gingen nu beiden voor GL. Ik sta daar echt van te kijken, dat ze progressiever hebben gestemd dan ik zelf heb gedaan (D66) haha. Maar anderzijds waren ze ook wel kritischer geworden m.b.t. hun eetpatroon dus zo onverwacht is het ook weer niet. Echt een verschil met 4 jaar geleden en dat ze mij soms plaagde 
Ik heb precies hetzelfde gedaan net haha. Ik zat nog te twijfelen en dacht nee ik zie het staan, dit is m gewoon. Nr 17 it is klaar, niet dat hele ding open vouwen.
Ik heb ook alleen een deel open gevouwen. Zag het al helemaal gebeuren dat ik hem niet meer netjes dicht kon krijgen
GroenLinks zakt in de peilingen
Ik vraag me af of het nu wel verstandig is om op nr 14 te stemmen. Het kan ook ten koste gaan van nummer 11. Wat denken jullie?
Oja damn, er is áltijd een keerzijde 
Welke peilingen? Dat mag op verkiezingsdag toch niet meer?
Fan girl hier, Rob Jetten reageerde met
op m’n verhaal
Bij stem op een vrouw. Nl verandert het wel nog. Of misschien gisteravond laat dan. In ieder geval stonden ze er vroeger op de avond beter voor.
Ik vond dit over D66 en ben het er wel mee eens
“D66 is in de 1e plaats Liberaal, in de 2e plaats Progressief en pas in de 3e plaats een beetje Links.
Vooral een goed alternatief voor linker vleugel VVD en rechter vleugel PvdA/GL.”
Normaal lijkt dit forum heel links, maar lijkt wel of mensen de laatste weken vergeten dat D66 niet links is.
Ik vind D66 prima voor mensen die van rechts komen. Maar heel jammer als ze stemmen van links pakken.
En voor twijfelaars: Als je GL stemt krijg je D66 er toch wel bij. Andersom weet je het niet.