Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik ga nu stemmen! Ik heb mijn keuze gemaakt: PVDA. Ploumen❤️

12 likes

Ik hoop zo dat ze de kamer haalt

5 likes

Jaa! Ik heb over haar verteld tegen mn nichtje en die heeft ook op haar gestemd :smiley:

3 likes

Ik wil een stemwijzer tussen alleen mijn kanshebbende partijen zodat ik die goed kan vergelijken want ik kom er echt niet uit en heb niet goed overzicht.

Maar vind het toch stom voelen om dan maar op basis van gut feeling te gaan stemmen ipv inhoudelijk onderbouwd

ik had hetzelfde, heb uiteindelijk op bij1 gestemd!

3 likes

haha kom ineens random deze comment tegen, moest wel lachen maar idd wtf

43 likes

licenties?

grapje excuus ik keek een keer ‘ik vertrek’ geen aanrader die aflevering

13 likes

Ok dat pakte toen goed uit!

Ik vind het zo spannend he, ben er hele dag mee bezig. Ik probeer nog mensen/collegas te overtuigen (niet op VVD te stemmen). Ik weet eigenlijk niet of het ok is om op je werk je politieke voorkeur luid en duidelijk uit te spreken, maar ik kon het niet laten.

5 likes

Bij de stemwijzer kan je op het einde kiezen welke partijen je in je resultaat wil meenemen en dan laat ‘ie alleen die zien.

1 like

Ik heb zojuist ook op Mikal Tseggai gestemd! Ik hoop echt dat ze in de Tweede Kamer komt

16 likes

Onderweg naar het stembureau!

1 like

Ik ga zo stemmen en ik ben helemaal excited haha, uitje van de week

2 likes

Een forum waar D66 als niet-links wordt gezien is echt heel links Haha

29 likes

Ik ben echt een beetje bang dat het rechtse front nog groter wordt dan 4 jaar geleden

4 likes

ik werk op een plek met veel jongeren dus ik ben ook nog een beetje stemmen aan het werven (of iig proberen ze te motiveren om te stemmen) en vooral mensen leren hoe je meer vrouwen (van kleur) in de kamer krijgt want blijkt dat veel mensen denken dat je op de 2e vrouw moet stemmen op de lijst

2 likes

Echt maar een inimini beetje links van het midden zijn ze.

4 likes

Ik denk dat dat nu ook zou komen door de Corona maatregelen en de groep die anti is. Die gaan nu massaal FvD stemmen, en kijken vaak niet verder dan de stellingen omtrent Corona. Heel dom, maar lees dat best veel :sob:

3 likes

D66 profileert zichzelf het liefst als een ‘midden’ partij, maar ze zijn er ook duidelijk over dat ze niet links zijn. Progressief rechts, maar kan me haast niet voorstellen dat ze overal buiten dit forum als links worden gezien, dat ziet men dan toch echt fout.

3 likes

Ik had Mikal maandag een berichtje gestuurd dat ik op haar ging stemmen en keep up the good work enzo. Reageerde ze ook superleuk op en toen vroeg ze of ik een filmpje wilde maken waarom ik op haar stem, zodat ze die op haar instastory kon zetten!
Voelde me helemaal vereerd hahaha.

Als jullie gisteren op haar insta hebben gekeken heb je mij kunnen spotten :sunglasses: (langer dan 24u geleden dus is inmiddels weg, daarom durf ik het wel te zeggen hier haha)

19 likes

Bijzonder maar die is ook dichtbij dus potato potato

8 likes