Ik was echt een beetje nerveus haha maar mijn stem naar Lisa voor GL is gedaan!
Net lekker gestemd! Op Bij1, Jeannette Chedda (#4). Hoop dat het lukt! Vanavond nog stemmen tellen, zeer benieuwd!
Gestemd op de vrouw die het meest onderaan stond bij GroenLinks hier 
Ik heb ook op haar gestemd!
Succes met tellen!
Hier ook BIJ1 
Printer niet nodig! Op mobiel mag ook
Beste nummer van 2021
Is goed Seth.
Wat ik wel heb met Kaag: ik kende deze achternaam niet en ik denk nog steeds soms een split second dat het een afkorting is om populair te doen, van Kaagmans ofzo.
Net als Klaaf van koken met Klaaf (
)
Ik heb nr 3 van bij1 gedaan. Ik vond het weer leuk! Echt genieten, voelde me helemaal belangrijk
Ik denk dat ik een van weinigen ben hier die op CDA heeft gestemd, maar ik heb op nr 19 Wytske Postma gestemd. Dit is het eerste jaar dat ik me heb verdiept in de kandidaten en ook bewust op een vrouw heb gestemd.
Edit: een deel van m’n post was weggevallen maar zij zet zich in voor een betere balans tussen werk en gezin door o.a. te pleiten voor toegankelijkere kinderopvang etc. Vind Omtzigt ook een goede kandidaat doordat ik hem inhoudelijk heel sterk vind maar ik weet zeker dat hij al genoeg stemmen krijgt
Ja inderdaad, mijn stem is naar Omtzigt gegaan!
Ik heb gestemd op Mikal van PvdA.
Heb haar een DM gestuurd met dat ik op haar gestemd heb en dat ik haar veel succes wens. Zo leuk dat ze ook nog gereageerd heeft.
“Dankjewel! 

“ was haar reactie haha
Best wel veel jongeren stemmen op volt merk ik, maar dat is toch gewoon een verkapte rechtse partij?
Same!! Inclusief de twijfels haha
Kleine adrenalinestoot bij het lezen van KEY RACE ALERT hoor. Ik mis CNN. Maar vanavond krijgen we Herman de Schermman toch?
Edit: ah Herman is allang gestopt
volgens mij krijgen we Rob Trip vanavond.
Valt wel mee, ze zijn meer een midden-partij. Zo zijn ze bijvoorbeeld voor een basis-inkomen en heel erg gericht op Europa. Meer D66 dan VVD als ik hun programma zo lees.
Een vriendin van mij die normaal in de PVDD/GL hoek zit heeft op van Haga gestemd vanwege zijn strijd tegen de lockdown🤯
Dit jaar heeft echt rare dingen gedaan met mensen
Gestemd op VVD 42 Dorien verbree,
3 keer geprobeerd uit te leggen hoe dat vrouw-stemmen werkt aan vriendinnen maar ze snappen het niet. 
Mijn vriend stemt ook een vrouw: “want die kunnen misschien de zaakjes zelfs wel beter regelen, jij doet dat zelf ook zo goed altijd!” 
Waren de enige stemmers trouwens in het stembureau.
Bedoel je hier op het forum of in het algemeen? Hier zou het me ook wel verbazen omdat het forum toch echt erg links is maar daarbuiten lijkt mij niet zo vreemd toch? Of vindt je het vreemd als jongeren rechts stemmen?
Dit is de beste anekdote over Baudet ooit haha. Was dit bij de uurwerker/pintelier? Ik zie het al helemaal voor me haha.