Ik had zo gehoopt op meer zetels voor de pvda
Conclusie voor links: elk debat op elk punt ‘Ja, op dit punt zijn we het eigenlijk wel met elkaar eens!’ werkt niet 
GL 8
SP 8
PvdA 9
PvdD 6
GLSPvdAD = 31
Over je eigen trots heen stappen en fuseren, anders niet meer zeiken.
Hoe dan ook vind ik het élke verkiezingen weer zo verdrietig om te zien hoe ‘slecht’ links presteert
En dan natuurlijk de eindeloze analyses over verprutste campagnes, verbazing, blabla, en dat zal ook allemaal wel, maar misschien is de mensheid gewoon echt te kut en star en egocentrisch om om de medemens te geven 
Same! Ik heb vandaag nog zoveel standpunten in al mijn whats app groepen zitten gooien 
Jaaaa ik hoop het ook voor Hind!! Echt leuk
Maar echt wie gelooft er nou serieus dat de vvd meer links gaat worden???! Alsjeblieft zeg
Ik bedoel een sterk rechtse parti als VVD zal er altijd blijven maar er hoort echt een sterke linkse partij tegenover minstens 
Toch wel Sylvana Simons in de kamer trouwens. Dacht echt dat ze het niet gingen redden. Las alleen hier op het forum mensen die erop zouden stemmen maar kende verder niemand.
sjoerd sjoerdsma. echt die ouders.
Ja flikker op met je duiding dat rechts meer links is geworden. Heb je de programma’s dan wel gelezen?? De nederlander is gewoon super rechts en geeft geen fuck. Thats whats up.
- Ik
- Neutraal
- Ik niet
0 stemmers
Nee dat was dus precies niet te horen
Tja ik knal mn snacks maar in de airfryer want als het de hele tijd over D66 gaat lig ik over een uurtje in mn bed
Ik ook, dus wel blij hiermee
Ik zit wel echt in een linkse bubbel als ik die exitpoll zie
Blij voor d66 maar teleurgesteld dat fvd groeit en GL krimpt
Ja echt hoor, ik bedoel moet je het programma voor de gein eens naast die van de LPF destijds leggen.
Of Rita Verdonk
Wow ja ik ook. Bijna iedereen die ik ken heeft GL gestemd, was echt heel verbaasd toen ik de exitpoll zag.
Wilde liken, maar je had al 27 likes.
Ik kan wel janken om hoe rechts dit land is
Ja same.