Nee dat was dus precies niet te horen
Tja ik knal mn snacks maar in de airfryer want als het de hele tijd over D66 gaat lig ik over een uurtje in mn bed
Ik ook, dus wel blij hiermee
Ik zit wel echt in een linkse bubbel als ik die exitpoll zie
Blij voor d66 maar teleurgesteld dat fvd groeit en GL krimpt
Ja echt hoor, ik bedoel moet je het programma voor de gein eens naast die van de LPF destijds leggen.
Of Rita Verdonk
Wow ja ik ook. Bijna iedereen die ik ken heeft GL gestemd, was echt heel verbaasd toen ik de exitpoll zag.
Wilde liken, maar je had al 27 likes.
Ik kan wel janken om hoe rechts dit land is
Ja same.
Ik ook. Door corona raakte ik al mijn vertrouwen in hoe Nederland denkt kwijt en nu helemaal.
Zou er nu met deze exitpoll een ālinksā kabinet mogelijk zijn met d66?
Whahaha die microfoons 
Ik kan mij voorstellen dat het voor jou dan al helemaal wennen is dat ze er nu pas sindskort zo open voor uitkomen. Snap wat je zegt over de generatiekloof, dat zou zeker een rol kunnen spelen. Het blijft gewoon rot dat jullie over zaken die voor jou belangrijk zijn niet op een lijn zitten. Hopelijk ebt dat gevoel weer een beetje weg zodra de verkiezingen wat verder achter ons liggen. De tegenstellingen worden nu ook zo pijnlijk duidelijk, zo ervaar ik dat met een vriendin die heel anders stemt dan ik.
Ik zag een tiktok met Thierry die roept ākrijg de tering mark rutteā and i can relate. verder nog steeds een klootzak natuurlijk
Hahahah wat lekker in je neus
Huh wat gemaakt dat Forum??? Oh fvd
Forum?! Shout out naar FF haha jammer dat ze dat niet deed 
Haha lekker dan āForum? Oh ja Forum voor Democratieā
Wow wat was dattt