Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ja precies daar hebben Flopke en Hu-no me altijd aan doen denken

1 like

Xander hoort zichzelf te graag praten, pff

Wat doet hij eigenlijk daar aan tafel?!

1 like

Dat is een goede vraag :rofl:

1 like

Ik denk steeds dat zij Serena is

Heel fijn dat D66 goed gaat! :muscle:t2:

1 like

En iedereen (zij zelf ook) lijken maar even te vergeten dat ze demissionair zijn? Toch bizar om dan gewoon weer Rutte premier te maken…

Om het positief te draaien denk ik wel dat dit misschien ergens nog een voordeel zou kunnen zijn voor de optie Kaag als premier.

1 like

Realisten zul je bedoelen (zeggen pessimisten altijd over zichzelf dus ik ook)

Naast dat ik een filmpje mocht opnemen voor Mikals instastory mocht ik ook nog in de lokale krant vertellen waar ik op ging stemmen!
Ik ben actief bij een lokale politieke partij waar mensen met allerlei verschillende politieke achtergronden bij zitten, en wij hebben een advertentie om te laten zien dat iedereens stem bij ons thuis is etc. (ook alvast voor de gemeenteraadsverkiezingen volgend jaar).

Haha ik ben er nog nooit zo actief mee bezig geweest als nu :sweat_smile: vind het wel superleuk allemaal!

19 likes

Ja weet je we kunnen nu wel de schuld gaan leggen bij versplinterde linkse partijen, maar het probleem is dat het grootste deel van Nederland zelfs na de shitshow Rutte I, II, III nog op rechtse partijen stemt. :slightly_smiling_face:

7 likes

Iew.

Precies. Minstens 62 (low-key) racisten in de kamer. Echt vooruitgang.

7 likes

Jezus wie zet iemand nou neer op station Zwolle

11 likes

Jochie draait er lekker omheen haha

3 likes

In deze exit poll zitten niet de briefstemmers toch? Vrees dat er weinig 70+ers Bij1 stemmen…

2 likes

Dat blijft tot de boomers verleden tijd zijn. Ik ben wel benieuwd naar de leeftijdsopbouw van de stemmen.

Nou deze knul is trots op Nederland

3 likes

Ja ook dit is gewoon waar, het is niet alsof de links-progressieve partijen bij elkaar opgeteld zo ver in de meerderheid zijn.

Trouwens wat zitten die snotapen altijd met nouuunou de stem van de burger wordt anders nooit gehoord! Jezus je leeft in een van de meest vrije landen ban de hele wereld hè, je moet m gewoon laten horen

4 likes

Ik ga m’n plannen voor emigratie maar eens serieuzer bekijken :upside_down_face:

Mijn kinderen gaan sowieos niet meer in Nederland kunnen wonen want dat staat dan al lang en breed onder water vanwege klimaatverandering die niemand wat boeit.

Ik ben salty as fuck echt wat is dit land

14 likes

Hahah de stem van de Nederlanders, weet die jongen wat democratie is?

6 likes