Iew.
Precies. Minstens 62 (low-key) racisten in de kamer. Echt vooruitgang.
Jezus wie zet iemand nou neer op station Zwolle
Jochie draait er lekker omheen haha
In deze exit poll zitten niet de briefstemmers toch? Vrees dat er weinig 70+ers Bij1 stemmen…
Dat blijft tot de boomers verleden tijd zijn. Ik ben wel benieuwd naar de leeftijdsopbouw van de stemmen.
Nou deze knul is trots op Nederland
Ja ook dit is gewoon waar, het is niet alsof de links-progressieve partijen bij elkaar opgeteld zo ver in de meerderheid zijn.
Trouwens wat zitten die snotapen altijd met nouuunou de stem van de burger wordt anders nooit gehoord! Jezus je leeft in een van de meest vrije landen ban de hele wereld hè, je moet m gewoon laten horen
Ik ga m’n plannen voor emigratie maar eens serieuzer bekijken 
Mijn kinderen gaan sowieos niet meer in Nederland kunnen wonen want dat staat dan al lang en breed onder water vanwege klimaatverandering die niemand wat boeit.
Ik ben salty as fuck echt wat is dit land
Hahah de stem van de Nederlanders, weet die jongen wat democratie is?
Ja rot maar op naar Hoogeveen
Benieuwd want ik weet dit eigenlijk niet zo goed (leer heel veel bij door jullie).
Op welke vlakken is VVD racistisch? Los van de toeslagenaffaire.
Oke nou we hebben naar deze jongen geluisterd nu door
sowieso maar wat een flapdrol
Ja echt ik zei dit net ook tegen m’n vriend. Die kinderen kan je wel vergeten want die hebben geen fucking planeet om op te leven straks. Echt ik ben ook zo kwaad gewoon.
Ik vind dit wel heel hard, je bent niet gelijk racist als je PVV stemt he
Nou…
sorry?
Als je een hoofddoek draagt, tel je feitelijk al niet meer mee voor de PVV. Vind ik toch behoorlijk racistisch…
Nou laten we beginnen met het feit dat hun lijsttrekker veroordeeld is voor discriminatie