Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

@astridmagnussen wat heb jij tegen buitenlanders?

7 likes

Klinkt zeker goed!! Zou goed zijn als dat zou lukken maar dat lijkt me erg moeilijk om zoiets te kunnen afspreken met een ander land.

Maar @astridmagnussen wat voor last ondervind jij precies van het feit dat mensen een dubbele nationaliteit hebben? Daar merk je toch verder helemaal niks van in jouw leven? Snap het echt niet.

4 likes

Jawel, die pikken alle woningen en banen in, en dan durven ze zich ook nog voort te planten. Het gore lef.

5 likes

Hoezo? Ik wil juist dat mensen volledig Nederlander zijn ipv dubbele nationaliteit. Dus ja, ik wil inderdaad dat een marokkaans - nederlands iemand die in nederland wilt settlen en nederland als zijn/haar land kiest, dan indd van die marokkaanse nationaliteit kan afkomen

Het is trouwens ook allemaal met elkaar verbonden he. Niemand wordt geboren als crimineel lol, maar bepaalde factoren zoals armoede etc vergroten de kans wel dat een mens in de criminaliteit beland.

1 like

@moderators er wordt hier zo overduidelijk getrolld, kan dit account niet een ban krijgen?

19 likes

Waarom wil je dat?

5 likes

Het spijt me ontzettend :smiling_face_with_tear:

4 likes

Hoezo denken mensen dat dit een troll is? Mensen denken echt zo he.

35 likes

Maar wat zijn je argumenten hierbij? Want in de praktijk heb je hier persoonlijk toch geen last van?

2 likes

Omdat diegene niet inhoudelijk reageert op vragen maar alleen maar selectief reageert en alleen maar meer onzin spuit

4 likes

Dit idd. Lijkt me beter om juist wel deze mensen te educaten wat zulke lompe meningen met andere doen. Dan zomaar te bannen. Daarmee gaat ze wss gewoon verder maar dan op facebook met mede racisten.

4 likes

Nou, jij klinkt wel als een goeie, dus het geldt niet voor jou hoor :hearts:

3 likes

Ja dat ze niet kan onderbouwen waarom ze iets vindt of welke argumenten ze ervoor heeft maakt haar nog geen troll denk ik. Ik zou willen van wel maar miljoenen mensen denken zo en ik denk echt niet dat de meerderheid daarvan goed kan discussieren erover!

2 likes

Maar is dat sowieso niet wat mensen die zo denken doen

2 likes

Bel elkaar gewoon ff

44 likes

Omdat dan de marokkanen die het verpesten voor de marokkanen die wel graag in nederland zijn voor het blok worden gezet.

Sounds like a win-win

Ik zit oprecht te overwegen een poster te bestellen. Zag het op insta voorbij komen en vind de statements mooi en dat je kan kiezen wat jij wil uitdragen.

2 likes

Wat zullen we eigenlijk doen met Nederlanders die het voor andere Nederlanders verpesten door ons land zonder klimaatbeleid voort te laten besturen?

76 likes