Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Aah jaa daar kan ik me wel in vinden. Net zoals dat sommige Nederlanders die racistisch zijn en op de pvv stemmen het verpesten voor andere Nederlanders die zich nu onveilig voelen.

2 likes

Niks, ze wil gewoon een boeman.

En de criminele Nederlanders kan je niet zomaar de ruimte inlanceren, dat realiteitsbesef heeft ze nog net.

Maar criminele mensen met dubbele nationaliteit de grens overzetten, hoewel dat tegen verschillende internationale wetgeving gaat en helemaal niet kan, gelooft ze totaal.

3 likes

De Marokkanen waar jij het over hebt zijn Nederlanders met evenveel rechten als jij en ik, ook al zie jij dat anders. Rechten die je niet zomaar kan afnemen. De dingen die jij roept zijn juridisch niet eens mogelijk. Jammer voor je.

1 like

Maar als dat juridisch niet kan waarom zijn mensen (see above) dan bang???

Is het nou een grote bedreiging of helemaal niet mogelijk???

Oh ja, ik weet helaas dat er genoeg mensen zijn die daadwerkelijk zo denken zonder het te kunnen onderbouwen, maar ik vind dit toch wel heel erg als trollen overkomen ipv gewoon ontiegelijk dom. Maar misschien vergis ik me wel en is @astridmagnussen echt en gelooft ze alle onzin die ze hier post :woman_shrugging:t3:

2 likes

Omdat zo’n 25% van de stemgerechtigde bevolking aangeeft dat ze het wel HEEL GRAAG ZOUDEN WILLEN DAT HET KON.

Snap je niet hoe intimiderend dat is. Dit is retorisch.

38 likes

Hierom:

16 likes

Laatste restzetel gaat ook naar de pvv ten koste van pvdaGL :smiling_face_with_tear:

1 like

Niet om uitgezet te worden. Maar omdat de pvv stemmers nu een signaal geven aan mensen dat zij hier niet mogen zijn. Of er dan iets gebeurt of niet je niet gewilt voelen is niet fijn. En ik snap dat dat voor iemand met weinig empathie moeilijk is om te begrijpen. Maar het gaat je ooit lukken schat :heart:

4 likes

In sha Allah

:joy:

18 likes

Ik besef me nu ook dat mijn vriend nogeneens de Nederlandse nationaliteit heeft alleen een Roemeense :sweat_smile: en we willen zijn moeder eigenlijk ook hiernaartoe halen vanuit Engeland. Dus dat zal ook wel allemaal moeilijker worden nu. Pffff wat een ellende allemaal.

Heeft zijn moeder ook de Roemeense nationaliteit? Mag dan gewoon hoor. En Wilders kan ook heus niet in z’n uppie beslissen om dat nu 1, 2, 3 om te draaien. Zijn gewoon gebonden aan EU-regels.

1 like

Even iets anders dan onze enige PVVer entertainen:

:clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face::clown_face:

30 likes

Ik weet niet, als ik in die situatie zat (ouders/opa en oma kwamen naar ander land terwijl ze weten dat ze hun oude nationaliteit niet kunnen opgeven > niet volledig aan het andere land kunnen hechten) zou ik altijd wel verwachten dat dit eventueel zou kunnen gebeuren en zou ik het ook wel begrijpen, al is het natuurlijk erg kut en niet leuk en het schopt je leven op hoop. Maar uiteindelijk zal ik het wel snappen.

1 like

Maar WAAROM? Vind jij jezelf meer waard dan iemand met een dubbele nationaliteit? Vind je jezelf beter? Waarom is in godsnaam een dubbele nationaliteit een probleem?

6 likes

De SP is me al jaren zo’n raadsel hahaha

4 likes

Ik had in de Tweede Wereldoorlog alle Joden gered als ik me dat voorstel :pray:t3::rose:

Jouw droomscenario>>>>>>de realiteit natuurlijk, snappen we helemaal.

4 likes

Hadden ze dat maar eerder moeten bedenken!!1!!1!1!1

4 likes

Ja zij heeft ook de Roemeens nationaliteit! Alleen ze is niet zelfvoorzienend vanwege psychische problemen, dus zou er op de een of andere manier financiƫle steun vanuit de overheid moeten komen omdat we het met zn tweeƫn niet kunnen dragen, maar hopelijk is helpt het dat mijn vriend hier wel al 5 jaar werkt en belasting betaalt, maar ja denk niet dat Geert als premier mee gaat helpen aan deze situatie :sob: Maar ja ik mag eigenlijk niet klagen, had ik mijn stembiljet maar niet kwijt moeten raken :smiling_face_with_tear:

Al die zonen terug naar istanbul!!

1 like