Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Nou als ik me ergens niet thuis zou voelen is het wel in een land met alleen maar witte Nederlanders :slightly_smiling_face:

12 likes

Voel me niet perse onveilig, maar voel me inderdaad niet thuis als ik niks kan verstaan, amper mijn eigen taal hoor, vies nagekeken wordt omdat ik een spijkerbroek draag etc etc.

Iedereen heeft recht op zijn eigen cultuur. In zijn eigen land. I repeat, in zijn eigen land

2 likes

Ik denk dat het tussen je oren zit hoeveel mensen zich bezighouden met jou eerlijk gezegd

11 likes

Nederland dus, waar deze mensen geboren zijn. Tering, als domheid pijn zou doen, zou jij het echt uitgillen he.

Ik denk overigens dat jij je meer thuis zou voelen in Loosduinen, daar staken ze vuurwerk af na de exitpoll en zijn ze, net als jij, blij met de winst van Wilders.

18 likes

Maar ik ga toch ook niet naar een stadje in marokko, alles lekker verkazen en dan raar vinden als ze dat niet leuk vinden???

Never forget where you came from schat, jij en je familie komen namelijk ook gewoon uit een islamitisch land, ook al vind je dat zelf niet zo leuk. Maar ja, jouw familie is zeker “anders” en doet het allemaal wĂ©l heel goed :rofl:

15 likes

I call bullshit

1 like

Niet perse mijn types maar ik kan mijn gay flag wel veiliger laten wapperen

1 like

In een wijk met PVV-lovers? Lijkt me sterk hoor

9 likes

Mwah, want daar is Wilders ook niet perse fan van

7 likes

Mensen kunnen zich wél aanpassen aan een ander land, ja.

2 likes

Deze mensen hebben de Nederlandse nationaliteit. Ze wonen en werken hier zoals jij en ik, je voelt je verder ook niet onveilig. Ik zie eerlijk gezegd je punt niet? Mogen ze alleen Nederlands spreken op straat volgens jou? Waarom moeten ze zich aanpassen zodat jij je beter moet voelen?

3 likes

Aah jaa heel logisch dat jij het dan niet erg zou vinden om zomaar naar indonesie gestuurd zou worden.

:clown_face:

16 likes

Ah, seksualiteit inzetten voor xenofobie. Had ik aan kunnen zien komen.

16 likes

Dat zou niet “zomaar” zijn, als je een dubbele nationaliteit hebt. Dat weet ik dan toch zelf al?

1 like

Snap jij zelf nog wel waar je t over hebt eigenlijk?

4 likes

Neuh, denk dat je op midden noord ook de nodige dingen naar je hoofd krijgt in een kort broekje

7 likes

@astridmagnussen hoop je trouwens dat met Wilders ze weer ‘‘gewoon’’ Nederlands gaan spreken bij de poffertjeskraam? Aangezien je je daar ook al druk om maakte

2 likes

Ja laat absoluut lekker die gayvlag wapperen!

23 likes

'De PVV schrijftdonderdag op X dat het nu tijd is om over de eigen schaduw te springen en samen te werken. “Dat is de enige manier om het land bestuurbaar te houden en vooruit te helpen.”

Dat Pieter Omtzigt van NSC daartoe bereid lijkt, valt goed bij de partij. “Goed dat Pieter Omtzigt dit nu ook lijkt in te zien.”’

:sob: :sob: :sob: :sob:

1 like