Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Trap er niet in babes.

Anyhow waar ik dus een beetje melig van word. Is het beeld dat als er een crisis is dat Geert daar in t torentje de boel moet oplossen. Mensen buiten met potten en pannen enzo. Chaos

23 likes

Hoe kom je hier bij😂. Je negeert mijn vorige inhoudelijke reactie ook vakkundig. Ik hoop echt dat je zit te trollen, maar zo niet: heb wat meer compassie en naastenliefde, dat gun ik je zo!

Overigens, ik kom van de biblebelt en daar zijn genoeg witte mensen die ook afkeurend naar je spijkerbroek zouden kijken. Extremere denkbeelden zijn overal in de maatschappij, dat betekent niet dat een hele groep hetzelfde denkt, en alle problemen die nu op mensen met een migratieachtergrond worden gegooid zijn echt niet magisch opgelost als zij terug zouden moeten naar ‘hun eigen land’.

8 likes

True fuck alle religie

1 like

Grappig dat je dat zegt want de meeste religies gaan over naastenliefde, voor elkaar zorgen en naar elkaar omkijken. Dus daar ligt het niet aan gelukkig.

7 likes

Eh het is juist zo dat discriminatie en vooroordelen (vanuit autochtone Nederlanders) volwaardige participatie in de weg staan. Bovendien is dit van oorsprong dus een groep arbeidsmigranten die jarenlang niet als onderdeel van de maatschappij gezien werd, en plots moesten ze ineens gaan integreren. Dat staat serieus sinds begin 2000 pas echt actiever op de politieke agenda, toen waren zij hier al ruim 30 jaar. Ook werkt integreren twee kanten op, als mensen zich niet welkom voelen en zelfs direct benadeeld worden vanwege hun afkomst, ja wat valt er dan samen te leven in een multiculturele samenleving? Dan kun je ook geen kennis maken met de Nederlandse cultuur, normen en waarden etc. Want daar maak je letterlijk geen onderdeel van uit, je krijgt die ervaringen niet mee omdat je als buitenstaander gezien wordt.

11 likes

Ook echt zin in de volgende Algemene Politieke Beschouwingen waarbij de grootste oppositiepartij (probably GL/PvdA) als eerste aan het woord mag komen en geheel in Wilders-traditie een motie van wantrouwen voorstelt tegen het kabinet, om vervolgens met een hoop lollige woorden te eisen dat Wilders opstapt.

9 likes

Ik snap echt niet wat het nut is van deze discussie? Deze Ingrid denkt gewoon zo anders ga je niet tussenkomen. Zonde van je energie

8 likes

Ja meid loop jij met een jezus shirt marokko of pakistan in?

Jij vergist je echt in hoeveel onderling respect en overeenkomsten zijn tussen religieuze mensen. Ik heb altijd verbinding gevonden, dialoog en compassie zijn sleutelwoorden.

12 likes

Goede woorden in een tijd waar Joden weer niet veilig over straat kunnen. Yikessss.

Het wordt echt hoog tijd dat jij je mond houdt.

19 likes

Kijk en nu komen we mooi cirkeltje rond: dat geldt net zo goed voor palestijnen en sinds de uitslag voor iedereen met een migratieachtergrond.

20 likes

Ik denk dat we vooral niet moeten vergeten dat nieuwe wetten en wetswijzigingen nog altijd door de Tweede en Eerste Kamer moeten worden goedgekeurd. En in die laatste heeft de PVV maar 4 zetels, de VVD 10 en is NSC helemaal niet vertegenwoordigd. Zal dus een hoop gevechten kosten om ĂŒberhaupt een van zijn nare plannen door te voeren.

14 likes

Nee maar BBB is wel heel groot in de eerste kamer en die wil wel met Wilders

4 likes

Eens kunnen we niet stoppen met reageren hierop please

4 likes

Maar dit is wel echt het hoogte punt.

Duizenden mensen gaan dood en worden bedreigd vanwege religie. En dan doen alsof het allemaal love & peace is. Geen discussie, neee is naastenliefde. En dan er achterna ook nog “ja en mensen moeten misschien terug naar land van herkomst!1!!!1”

:skull::skull:

En daarom is het interessant voor PVV of BBB mee te laten regeren.

Ok maar even, wat is deze diss naar Loosduinen? Ik ken er 2 hele lieve gl/pvda stemmers. (mijn ouders)

3 likes

Oprechte vraag, maar is dit account niet gehackt ofzo? Ik zat ff heel globaal door je posthistorie te scrollen @astridmagnussen, want je naam komt me bekend voor dus geen typische troll a la: ik maak ff een account aan en kom de boel opschudden.

Maar bijvoorbeeld deze post vind ik nogal haaks staan op wat je nu allemaal verkondigt, want dit is imo precies de classic pvd-stemmer hahahah maar goed.

Of je bent heel erg omgeslagen qua mening, of het is weer eens een vriend van iemand die zit te posten ofzo.

5 likes

Haha wel grappig dat je dat zo opmerkte maar de truth is dat ik een gevalletje ‘ik zit er tussen in’ ben & vindt iedereen wel kut en kan om iedereen en iedere kant wel lachen en dingen fout zien. Lijkt alsof het typische amerikaanse links vs rechts ook in nederland is gekomen, maar daar ben ik juist niet van.

(Everyone sucks heb dus ook niet gestemd)