Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Dat er hier gister echt vuurwerk afgestoken werd en ik daar echt even boos over ben. Ik woon er en heb ook GL/PvdA gestemd, maar het is nou eenmaal wel een feit dat pvv hier vaak de grootste is (of groep de mos, maar daar ben ik ook niet bepaald trots op)

3 likes

Ik ben benieuwd, indien VVD gaat regeren met de PVV, de JOVD gaat doen. Die zijn namelijk mbt het klimaat best progressief. Zullen ze hun ouderpartij erop aanspreken?

3 likes

Ah nu komt de islamofobische aap uit de mouw

19 likes

Ik ben inmiddels op het punt van: laat het ze maar doen. Kom maar met dat kneiterrechtse kabinet, dan kan links/progressief gewoon snoeihard oppositie voeren en hoeft er geen middenweg gezocht te worden. Hoe doodeng ik het ook vind.

Verder al de hele dag een kater hiervan. Wel voor het eerst lid geworden van een partij vandaag.

7 likes

Ik dacht vandaag, onderweg in de auto, echt oprecht dat we nog moesten stemmen. Zag het bord met alle posters van de partijen en dacht even; “ohja, morgen stemmen”

Toen realiseerde ik mij dat het donderdag 23 november is en niet dinsdag 21 november :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat Wilders had gewonnen had je even geblockt uit je hoofd? :joy:

9 likes

Dat denk ik :rofl: Ik was serieus echt zo zeker dat we nog niet gestemd hadden, ah mooie paar minuten waren dat.

Edit: of een visioen wat nog te komen staat…

Jaloers

2 likes

Hè, maar je hebt toch gister gestemd zei je in het vorige topic? Of haal ik je nu door elkaar met iemand anders?

2 likes

Hoezo is het islamfobisch om gewoon pasen te willen vieren? Waarom niet gewoon allebei pasen en suikerfeest?

3 likes

Je hebt de vermoorde onschuld wel tot kunst verheven

21 likes

Pfff vind het nog ook een soort gek dat de verkiezingen voorbij zijn?
findingnemo-nowwhat
Ook het enige wat ik dacht was: “Nou ja, de ouderenzorg gaat hopelijk beter worden.” Maar ja, daar heb ik ook niks aan nu.

1 like

Als je niet inhoudelijk kan reageren, reageer dan niet. ‘Je bent dom want je bent dom’ niveautje

2 likes

Maar ff serieus waar in Nl mag er dan geen pasen meer gevierd worden vanwege moslims?

19 likes

Haha nee dat klopt! Ik had eventjes gisteren en de winst van PVV gewist uit mijn brein, had er even geen actieve herinneringen aan.
Dus dacht even twee tellen dat we nog moesten stemmen :joy:

3 likes

Ik zie een filmpje van iemand die PVV gestemd heeft voorbij komen: “Ja dat hij de hypotheek gaat afschaffen is reden genoeg voor mij”

:cry:

8 likes

Geweldig, ja dat kan ook echt afgeschaft worden!
(Toevallig op Twitter van een jongen in de kroeg?)

2 likes

:rose::rose::rose::rose:

86 likes

LOVE hoe salty PVVers op X zijn over dit protest.

“Bouw n muur om Utrecht! :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:”

Bitch, graag!!!

50 likes

Is dat nu? Daarom vallen al mijn bussen richting station dus uit :joy:

2 likes