Laten we hopen dat de tepel groter wordt
Haha ja tepels is goed omschreven. Mijn gemeente is blauw naast een van die rode tepels. Het was achteraf vast allemaal wel te verwachten maar ik had anders gehoopt.
Je kan opzoeken of GLPvdA misschien wel gegroeid is in je gemeente? Zou misschien wat hoop geven. Soms scheelt het weinig tussen twee partijen.
Bij nieuwsuur mensen van NSC die geconfronteerd worden met eerdere uitspraken over niet gaan samenwerken met Wilders en nu alweer de typische politici uithangen. āIk heb 800 columns geschreven, ik kan daar niet allemaal op ingaanā. āVandaag gaan we eerst onze zetels vieren, dan kijken we verderā Echt heel erg nieuwe bestuurscultuur
Edit: bij Dilan ook alleen nog maar āoude politiekā gezien in alle interviews van gister en vandaag.
Ik woon in de kop van Noord Holland in een complete zee van lichtblauw. Om te huilen.
Maar ik kan inderdaad wel zien dat GL/PvdA toch meestal wel iets gegroeid is. Maar helaas valt 't wel echt weg vergeleken met de Pvv.
Ik woon in dezelfde woonplaats als Caroline, maar pvda/GL is de grootste geworden
In Oldebroek en omstreken was nogal wat ophef over een āgrootā AZC dat er zou komen. In de buurgemeente Elburg is ook PVV het grootst. Ik vermoed dat dat ook een rol heeft gespeeld, gezien alle āgeen azcā bordjes in voortuinen.
Wat is trouwens die grote haat steeds vanuit rechts tegen de persoon Timmermans? Je kunt niet fan zijn van links, maar er wordt bijna met walging over hem gepraat.
Misschien moet ik gewoon geen programmaās van WNL meer kijken
Nou ja, gezien alle aanslagen hier en het gegeven dat ik in de armste stad van Nederland woon had ik ook wel verwacht dat de PVV hier groot zou zijn. Wel als 2e partij GL/PvdA, dus de tegenstellingen zijn wel groot.
Vind ik wel opvallend als je dan weer kijkt naar het dorp van mijn ouders, in een randgemeente. Nog meer stemmers op PVV en GL/PvdA staat op nog geen tien procent als 4e. VVD en Omtzigt staan derde.
Zelfde geldt voor de gemeente van mijn schoonouders (wel zelfde regio) nog een procent extra PVV, en SGP als 2e want Biblebelt en GL staat pas 5e. Ook weer een gemeente die een stuk rijker is (en ook grijzer) en minder criminaliteit.
Het voelt alsof te tijd achteruit gaat en ik in de Handmaids tale zit: gaat Kees van der Staaij de formateur worden??? Geert als premier en van der Staaij als formateur?
Ik zou de slotgracht rondom U nog met blote handen uitgraven
pvv is ook best diervriendelijk als je oppervlakkig kijkt. bijv op de dierenkieswijzer kwamen ze er best positief uit, dus als je je er niet in verdiept als kiezer is het misschien niet eens zoān gekke stap
Hitlerās beste vriend was zijn hond.
ja ik wilde eerst ook typen āracisten houden vaak wel van hondenā hahaha
Ja vind ik ook verbazingwekkend. OkƩ het is een oude, witte man maar dat zou juist niet erg moeten zijn voor rechts? We waren gisteravond bij onze buren en die praatten ook vol walging over hem. Van wat een vies mannetje, en heb je gezien waar hij hier woont in Maastricht (kast van een huis) en hoeveel wachtgeld hij krijgt, dus dat laatste blijft ook wel steeds terugkomen. En dat veel mensen hem zien als personificatie van minder sociaal, maar meer klimaat, omdat hij zo goed wordt neergezet door rechts.
Nederlanders haten hoogvliegers. Doe maar normaal, je bent niet beter dan de rest, blijf bij je leest. Echt intelligent en welbespraakt zijn doet het politiek zelden goed en dat is breder dan de politiek alleen.
Ik hoorde van 2 mensen dat ze om die reden op pvv gestemd hebben. Ik had oprecht niet door dat dat een optie was als je dieren belangrijk vind, ik had eerder verwacht dat je dan klimaat/natuur ook belangrijk zou vinden en links uit kwam.
Maar ik geloof er ook echt niks van dat dat dan de echte reden is eigenlijk
Van die mensen die staan te protesteren bij de Oostvaardersplassen maar wel elke dag kiloknaller vlees eten.
hahaha ja en dan allemaal van die kreupele honden zoals franse bulldogs inderdaad