Ik hoorde ook vaak dat mensen pvdd stemmen terwijl ze eigenlijk heel rechts zijn want ze houden van dieren aka je eigen hond en kat. (Van mn dieren blijf je af!!!) dat type mens heb ik voor me
Ik vind dat; ja maar pvv heeft ook goede standpunten over de zorg ook echt onzin. Alsof andere partijen zeggen dat ze de zorg duurder willen maken en/of willen bezuinigen.
Dan lever je dus geen ministers denk ik?
Want de vorige keer toen er een gedoogpartner was, ging dat heel lekker.
Als dit gebeurd dan durf ik wel haast te wedden dat het kabinet binnen een jaar klapt.
Misschien hopen ze dan minder afgestraft te worden op een falend kabinet? Geen idee hoor
Ik dacht ff dat het over PVV ging maar VVD dus
Pvv houdt van huisdieren maar varkens mogen verrotten in een megastal en belanden in Geertjes gehaktbal.
Hij is iig wel consequent. Met dieren is hij net zo n racist als met mensen.
Oke wat is het mastermind plan van de VVD
Met hun gedoogpartner
Voelt echt alsof ze straks willen zeggen: zie, als wij er niet bij zijn dan kan niemand het aan. Wij zijn gewoon de beste en de enige optie om te regeren.
De deur wagenwijd openzetten en als ze dan binnen komen het iemand anders laten opknappen.
Echt een matige house of cards schaakzet ja haha
Mijn theorie is om op deze manier het kabinet te laten klappen (kuch migratie kuch) op morele redenen zonder dat hun eigen mensen vuile handen hebben.
En ondertussen veel campagne te voeren om te laten zien dat VVD de partij voor Nederland is
Nu kan niemand ze verwijten dat ze met de PVV gaan regeren
Long term game: aansturen op nieuwe verkiezingen
Exact! En ik baal om te zeggen dat het wel slim is van ze en dat dan uiteraard de VVD zoân zet kan zetten. Waarom kunnen er geen andere partijen een keer hun krachten en intelligentie gebruiken om de VVD buitenspel te zetten?
Maar is het daadwerkelijk zo slim? Ik bedoel als wij (en vooral ik) er doorheen prikken, dan lijkt mij dat al die Haagse politici dat ook doen.
Hoop dat Timmermans dit gebruikt om zich zo goed mogelijk te profileren
En dan ook zeggen dat je door het verlies een stap opzij doet, maar wel gedoogsteun willen geven. Ga je er dan gewoon echt even niet mee bemoeien
Nee wellicht ook niet idd, je hebt gelijk.
Ik lees nu op verschillende fora eigenlijk hetzelfde als
wij hier. Dus ja, iedereen heeft het door.
En idd, nu is het tijd voor Timmermans! Hoop echt dat hij hier iets mee doet! Hij niet? Dan iemand anders maar, want dit spel is gewoon walgelijk.
Btw. Ik kom ook veel opmerkingen tegen over VVDâers die nu woedend zijn door deze zet en zeggen nooit meer te gaan stemmen op hun
Nou dikke priem.
Pvv is wel tegen megastallen toch?