Waarom is Tim Hofman ineens politiek duider?
Ik denk dat zij ook wel beseffen dat dit een puinhoop gaat worden dus willen ze zo minder verantwoordelijkheid daarvoor hoeven te nemen, ze kunnen gebruiken dat ze niet met de pvv regeren. En het zou mij ergens niks verbazen als ze straks toch mee doen maar dan met een betere onderhandelingspositie
Hahah nou dat denkt hij zelf vooral geloof ik
Die tweede optie wat een hel
Geen idee, haha. Maar zag het die opmerking over die lijst en vroeg me af wat ik gemist heb. Maar Tim Hofman denkt vooral zelf dat ie alles weet denk ik, haha.
Overigens laten mijn google skills me in de steek en kan ik niet vinden wat die Bosma gezegd heeft. @Freya, wat was die opmerking dan?
Word van alledrie niet heel blij, je moet toch niet iets als optie 3 willen, om met 9 partijen te gaan regeren.
Ja was niet persoonlijk naar jou haha, maar zag hem eerder al voorbij komen.
Nee zeker waar, het is allemaal verschrikkelijk
Bijbelpaars haha. En dan deze aktetas voor premier Bikker.
Edit: of Lilian Marijnissen
Wat een opties joh. Ik dacht even dat bij die bolletjes âResetâ ook een partij was. Was het maar zo.
Hoezo, die hangt volgens mij geen religie aan.
Och ik erger mij dood aan al die idioten die nu roepen dat âheel nl op de pvv heeft gestemdâ. 18% vd kiesgerechtigden⊠13.3 miljoen kiesgerechtigden dus dat zijn nog steeds bijna 11 miljoen Nederlanders die niet op hem hebben gestemd (of ĂŒberhaupt niet hebben gestemd natuurlijk)
VVD heeft vandaag aangegeven niet mee te willen doen met PVV.
Joh
Nee klopt, maar dan kun je nog wel strength en dignity hebben. En ze zal zich moeten conformeren aan het âbijbelpaarsâ kabinet dan
Allemaal onzin natuurlijk. Ik googelde op bijbelpaars en zag het helemaal voor me.
Ik woon in 1 van die buurtgemeentes van Utrecht die jij noemt en ik ben echt heel verbaasd dat PvdA/GL hier de grootste is. Ik had toch wel weer de VVD verwacht eigenlijk. Ben ik bijna verbaasder over dan de landelijke uitslsg.
Komt ook omdat veel jonge hoogopgeleiden mensen naar de buurtgemeente verhuizen omdat ze in de stad geen huis kunnen krijgen. Toch nog ergens goed voor.
ben me met deze verkiezingen toch ff blij dat we geen VS/VK kiessysteem hebben
Ja sowieso dat we ĂŒberhaupt sterke democratische instanties hebben en onze Wetspraak niet direct in gevaar is etc etc.
En gewoon dat het bijna onmogelijk is om ooit met 1 partij te regeren, moet altijd water bij de wijn.