Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Hahaha

72 likes

Je wilt als politieke partij eigenlijk met een lijst de verkiezingen een waar je van op aan kan. Waarmee je dus als je een recordwinst behaalt de zetels in de kamer kunt vullen én waarbij je oog hebt op sterke bewindspersonen en de pvv lijst bestaat uit allerlei lokale politici die in die lokale raden al worden gezien als de dorpsgek.

7 likes

Die mogen wel wat teambuilding doen. Hetzelfde geldt voor NSC. Ben erg benieuwd hoe deze twee stand gaan houden.

1 like

Ik smul wel van die chagrijnige reacties van Wilders en van der Plas. Hadden ze dan gedacht dat iedereen stond te juichen om met hun samen te werken? :laughing::smiling_face_with_tear:

4 likes

Samenwerken met Caroline = gratis bier?!?!?
Ik lust geen bier, maar is gratis, dus altijd goed.

1 like

Da’s toch die ene die aan Popstars ofzo had meegedaan?

3 likes

Nou die groenteboer zal wel minister van Volksgezondheid worden en die poffertjesmevrouw van de kermis op Sociale zaken :ok_hand:t2:

8 likes

We hebben het over een volksvertegenwoordiging hè? Los van de politieke standpunten vind ik het juist goed als de tweede kamer niet alleen uit professors, rechters en beroepspolitici bestaat.

18 likes

Ho ho ho, Rachel is voorzitter van de beroepsvereniging dus heeft wel bestuurlijke ervaring :wink:

Bij NSC vraag ik mij meer af of ze niet te snel, te groot zijn geworden voor een stabiele partij. 3 seconden geleden bestonden ze nog niet, hadden ze geen partijprogramma en had de lijsttrekker geen idee of hij wel of niet MP wilde worden. Maar eigenlijk maakt 't me ook niet veel uit als het klapt.

6 likes

Daarom moet het een goede mix zijn. En er is ook ondersteunend personeel. Bovendien als het echt zo ingewikkeld is dan zouden we daar iets aan moeten doen. Iemand met een poffertjeskraam moet gewoon de kamer in kunnen. Vind het echt té arrogant om een partij op deze manier af te serveren.

3 likes

Lol

31 likes

Als de helft van de Nederlandse bevolking China niet kan aanwijzen op een wereldkaart, dan is het probleem dat China te moeilijk vindbaar is, niet dat de aanwijzer een halftamme is.

Ook je idiote buurman moet gewoon in de kamer kunnen, ook hij is volk :rage:

40 likes

We moeten China gewoon verplaatsen.

23 likes

Deze mensen zijn geen ministers maar tweede kamer leden. Dat is wel wat anders. Ook fijn dat jullie al weten dat de mevrouw van de poffertjeskraam niet weet waar China ligt.

2 likes

ga ik inderdaad vanuit als je blind achter een partijprogramma zoals die van de pvv staat

7 likes

Ik zeg dat niet over haar, leesvaardigheid is belangrijk! (Ook als je geen volksvertegenwoordiger wordt)

8 likes

De helft van de ministers van het vorige kabinet stond niet eens op de kieslijst… Je kan er nog niks over zeggen. Wilders heeft geen leden. Misschien worden Pluisje en snoetje wel minister.

Jongens no worries ze is WEL universitair geschoold!

42 likes

Oh toch niet:

IMG_2434
IMG_2433

Opleiding middelbare school maar die heeft ze niet eens afgerond? :slightly_smiling_face::smiling_face_with_tear::pinched_fingers:t3:

21 likes

Ach, zij gaat er dan wel voor zorgen dat er weer Nederlands gesproken wordt bij de poffertjeskramen

10 likes