Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Ja Rusland grenst toch links aan ons?
Topografie was ik nooit goed in… :woozy_face:

2 likes

@TantePollewop En volgens wiki is die Leon de partner van Fleur Agema? :grimacing: gezellige boel daar

Niet ik die net lees dat ze door Geert zijn gekoppeld omdat ze alledrie alleen thuis het Eurovisie aan het kijken waren en Geert aangaf gecharmeerd te zijn van deze dames en toen een groepsapp tussen hun drieën begon en toen heel smooth zei dat Leon en Fleur maar gezellig samen de puntentelling moesten kijken en Leon vervolgens nooit meer weg is gegaan bij Fleur.

IMG_2436

14 likes

Nummer 6 Bij1 is wel echt een dieptepunt. :sob:

Waarom moet je op me stemmen? Well ik ben een lekker ding haha nee grapje maar toch echt hahaha ja

9 likes

Ah ja Dion Graus als minster voor dieren en ondertussen je vriendin in elkaar timmeren en prostitueren :smiling_face_with_three_hearts: live laugh animals

13 likes

Straks hebben we een premier die zo twittert mygod

4 likes

Haha ik vind dit wel echt top van Kaag, lekker snappy

33 likes

Wat

4 likes

ik hoorde/begreep het even verkeerd toen ze zei ‘een mens van 1, 62 of wat istie’ dacht dat ze shade gooide op zn lengte :joy: dacht heel even dat Geert Wilders letterlijk en figuurlijk een klein figuur is.

Love dat ze nog even zegt, ik ben niet boos, ik ben gepassioneerd.

11 likes

Gvd, vrouw spreekt zich uit: u BeNt BoOs MeRk Ik

:clown_face:

51 likes

hahaha dat zou helemaal mooi zijn :joy:

1 like

Ja zo typisch weer

3 likes

Ff liyah park op TikTok zoeken.

4 likes

:popcorn:

7 likes

Lekker professioneel :joy:

2 likes

Nu al zin in het moment dat dit minderheidskabinet gaat vallen. Wanneer voorspellen jullie?

2 likes

Wat praat zij hinderlijk irritant de ene zin Nederlands en dan weer Engels.

15 likes

Ik snap er echt niks van, waar kijken we een soort van live naar? :thinking: is ze ontslagen en wie is Dylan :stuck_out_tongue:

4 likes

Dat hij veel gekozen pvv-ers niet kent

1 like

Wat irritant zeg dat je op Twitter/X vrijwel niks meer kunt zien zonder account

13 likes