āIām trash. Ik scheld iedereen naar zān moeder als ik boos ben, kan enorm kort door de bocht zijnā
⦠en mensen in elkaar timmeren
āIām trash. Ik scheld iedereen naar zān moeder als ik boos ben, kan enorm kort door de bocht zijnā
⦠en mensen in elkaar timmeren
Heel verhaal over dat je mega ervaren bent voor een baan die je slechts een halfjaar doet.
Ik kan wel genieten dat het 2010 CDA congres door deze uitslag weer uit het archief is gehaald.
Ook op1 gekeken?
Dat congres was weer even heel hard lachen om de ongemakkelijkheid.
Daarna zat ik me vooral te ergeren aan de zelfingenomenheid en belichaming van conservatieve witte mannen op leeftijd van een aantal (vooral Paul Slettenhaar) VVD-ers.
Ja hoe die oude witte mannen ook te keer gingen over wat die demonstranten te zeggen haddenā¦
ja het was echt weer toppunt van genantheid beweren dat Wilders gedemoniseerd wordt om wie hij is als hij wordt aangesproken op zijn racisme.
Ja dat vooral. Ik kan daar echt lichamelijk op reageren gewoon, kreeg echt hartkloppingen ervan hoe boos ik werd.
Ik vond die demonstranten ook wel een beetje soft, ze hadden echter prima hun woord klaar. Die Slettenhaar was gewoon onbeschoft door ze heen aan het praten en ze aan het beschuldigen van vanalles en nog wat dat gewoonweg niet klopte. En Kockelmans zat allemaal vragen op ze af te vuren, die ze ook netjes beantwoordden en dan werd de conclusie weer heel anders getrokken. Ton Elias was nog redelijk, nou als ik dat zelfs mijn strot uitkrijg dan zegt dat wel iets.
@Pierlala ja dat was heel erg en die BBBer inderdaad er helemaal in meegaan dat Wilders al zoveel beveiliging had en demoniseren etc. En Kockelman dat een heel groot deel gewoon ontevreden was omdat ze geen woning hadden en alles zo duur geworden was en helemaal niet vanuit Anti-islam sympathie op Wilders hadden gestemd. Nee we moeten Wilders vooral niet demoniseren. De man die een hele godsdienst demoniseert nota bene.
Hij sprak wel echt omlaag naar ze, draaide zich niet naar hen toe.
Ik hoorde net bij Op1 dat de beslissing vanochtend in de fractie is genomen om niet in een kabinet met Wilders te gaan, maar wel te gedogen. Dat is dus buiten leden en bestuur (wellicht) omgegaan. Het kan zijn dat VVD leden nog gevraagd wordt wat hun mening in deze is. Dat vragen gaat dan gewoon per mail.
Helemaal eens, maar Slettenhaar zat te schuimbekken, driftig nee te schudden en door ze heen te roepen.
Dat Ton Elias enorm arrogant is is een feit, maar hij was de enige die het en der nog iets zei dat enigszins redelijk was, zoals dat ze het recht hadden om te demonstreren.
Kaag
Maart
die āik kom voor jullie allemaalā in die email ja dat weten we
Maar hij spreekt zichzelf tocj tegen in die laatste zin, als hij eerst schrijft āten faveure van nieuwkomersā.
Of moeten we het migratie onderwerp los zien van racisme
Is dit sarcastisch?
Btw hoezo denken al die āhardwerkende nederlandersā toch dat de rijke mensen aan de linkerkant zittenš
De verkenning begint al goed