De pushnotificatie die je wist dat zou komen
Haha ik wilde het net posten. Het waren twee mooie uren.
Nog geen week na de verkiezingen is het al een shitshow
Het is ook wel logisch, want het blijkt best foute boel te zijn. Met een weekendje speuren heeft NRC hier wat meer info:
Ja vandaar ook de bijpassende circusmuziek
Ik heb het helemaal afgeluisterd. Heel passend!
Maar deze man zit al in de Eerste Kamer toch? Ik snap dat ze nu dieper gaan graven, maar toch interessant dat het niet eerder naar voren is gekomen.
Echt wauw, nu alā¦
Ik snap de guts echt niet van dit soort lui. Je weet toch dat je fraude pleegt, hoezo ga je dan zoān publieke en zichtbare functie oppakken? Denk je dan echt dat er niet naar je verleden gekeken wordt, of denken ze dan ah zal wel loslopen of zoā¦? Echt onbegrijpelijk. (Overigens - volledig in lijn der verwachting dat PVVāers in het algemeen moreel laakbaar gedrag vertonen, maar dat terzijde)
Nog sterker: hij is al in de kijker bij een accountant en justitie voor fraude. En als je dan wordt gevraagd voor zoān functie vertel je het niet aan je partijleider? Want daar komt niemand achter, of zo?
Ik denk dat als je fraude pleegt je er zo van overtuigd bent dat het niet naar boven komt (narcisme) dat je denkt dat je niet te pakken bent
Maar ook als er een aangifte ligt en een uitgebreid onderzoeksrapport? Of denkt zou ie denken van ik ben toch niet veroordeeld heheheh ze kunnen me niks maken. Tot het moment dat dat onderzoeksrapport in de krant staat en dan is het van oh shit iām fucked? Zoiets?
Iets met het misplaatste zelfvertrouwen van de oude witte man die gewend is overal mee weg te komenā¦
Je bent geen narcist als je fraudeert per se, maar @Freedom zegt het goed: Iets met het misplaatste zelfvertrouwen van de oude witte man die gewend is overal mee weg te komenā¦
Suggereer je dat ik een narcist bent? Dus ik mag niet suggereren dat deze man een narcist is door een positie aan te nemen terwijl elk normaal mens die fraudeert zou denken, misschien handig als ik nu niet in de spotlights sta. Maar jij mag dat wel over mij suggereren? Hypocriet vind je niet?
Volgens mij is frauderen vaak ook een soort slippery slope, je begint klein en komt met steeds meer weg. Ik denk dat je op een gegeven moment er zo diep in zit dat je mss ook wel echt gelooft dat het prima is en het niet uit zal komen, of iig geen heel groot probleem zal worden als het uitkomt. Heeft niks met narcisme te maken.
Heb je enig idee wat narcisme is?
Ik hoop voor je dat je de rest van de dag aardiger doet tegen je medemens, volgens mij heb je een hekel aan mij want je reageert voornamelijk gemeen op mij. Maar dan lees je toch lekker niet of blokkeer je mijn berichten?
Mag hopen dat de nieuwe verkenner iets zorgvuldiger wordt uitgekozenā¦
De mensen in Nederland hebben een regering nodig, kom op.
Maar goed, moet mezelf even reminden dat het om de PVV gaat.
Gesproken als een waar politicus met afstand tot burgers
Ja, want het land ligt op zijn gatā¦