Jaa @Huismus het is overal chaos ( in een alternate universe waar de Nederlander op #1 staat of course)
@Babka ben aan het oefenen voor de politiek, alhoewel denk ik dat een āfunctie eldersā beter past. š«£
Jaa @Huismus het is overal chaos ( in een alternate universe waar de Nederlander op #1 staat of course)
@Babka ben aan het oefenen voor de politiek, alhoewel denk ik dat een āfunctie eldersā beter past. š«£
Ik denk dat het echt wel goed is als we weer een nieuwe regering krijgen en dingen hopelijk worden opgelost. Ik betwijfel het erg, maar ik ben gewoon zo benieuwd wat de PVV gaat doen met alle uitspraken die ze hebben gedaan en beloftes die ze hebben gemaakt die ze niet waar kunnen maken.
Wat denken jullie trouwens dat de tactiek is van de VVD, zouden ze echt denken PVV is een onfatsoenlijke partij daar willen we niet mee samenwerken of denken ze laten die onervaren mensen (PVV, NSC, BBB) even kijken hoe lastig het is om zonder ervaring een kabinet te vormen en wij gaan kijken hoe ze dat amateuristisch aanpakken?
Ik vond wat Lale Gul zei bij WNL superinteressant, ik ben er ook wel van uitgegaan altijd dat de meeste mensen met een migratieachtergrond links stemmen. Zij heeft uitgelegd waarom dat niet zo is.
Bij Gommertje niet hoor, heb je het artikel gelezen?
Hahahahahahaha
Nee dit is sowieso niet de reden
Ik moest er wel om lachen maar aan de andere kant dit bevestigd dus alle vooroordelen die PVV stemmers hebben en het helpt ook helemaal niks. (Niet dat zijn column nu zoveel invloed zal hebben.) Er moet toch iets gebeuren willen we dit veranderen en elkaar uitsluiten helpt toch ook niet. (Al ben ik nog steeds woest dat al die mensen erin getrapt zijn want Wilders verkondigde ook vooral leugens.)
Haha oeps nee ik lees het nu wil ook absoluut niet deze man verdedigen, ging eigenlijk vooral in op de mening dat een fraudeur een narcist is.
Over wat kiezers beweegt in welke delen van NL kan ik de serie āAangehaaktā aanraden (npo). Er zijn 4 korte afleveringen van elk 10 minuten en ze trekken door NL om op basis van verschillende wijken het verschil in stemgedrag aan te wijzen. Dus minder de tegenstelling stad-platteland maar de verschillen binnen zoān stad of dorpen.
Oke.
Wilders wil nu Plasterk voordragen als verkenner. Heeft ie toch links nodig
Hahahah Wilders: de nieuwe verkenner heeft een afstand tot de politiek.
Ook Wilders: hier is een oud-minister!
Hij is helaas niet meer linksā¦
Lees zijn Telegraaf-columns nog eens. Is een complete wappie geworden!
Ik zou lachen als het niet zo treurig was.
Maar als verkenner maakt dat niet heel veel uit toch wat zijn eigen politieke voorkeur is?
Ohja dat is waar ook. Toch een logische keuze voor Wilders
Huh ja? Die was ff aan me voorbij gegaan!
Ja, huh? Plasterk wappie?
Het begon hier mis te gaan
Hij was heel gevoelig voor zān ome Roon bijnaampje en PowNeds aandacht en vanaf daar is het allemaal rechtser geworden.
Wat IS dit voor enge fotoš«„
Ik geil echt een beetje op de 2023 versie van Rutger Castricum maar ik zie dit ook
Hij heeft ook wel echt een enorme glow up gehad zeg jezus