Aka het was het jaar 2020, Klaus Schwab en Bill Gates en de pedofielenpizarria van Hilary Clinton introduceerden een virus om de mensheid te onderdrukken, 5g te injecteren in gezonde mensen en iedereen transgender te maken.
Jij snapt het. Er is nog plek op de lijst!
Kom helaas niet uit de Achterhoek.
Iets diep in je achterhoofd voelen vind ik wel een prachtig fenomeen.
Lol ik had door jouw bericht zoiets verwacht:
Maar dit is idd een standaard Jimdo site met een limiet van maar 10 pagina’s😂
Ik vind die tv debatten altijd lekker ongemakkelijk
Ik ook, maar vind deze mensen ook gewoon vervelend om naar te kijken/luisteren.
Dit zou echt vreselijk zijn en waarom zijn zoveel mensen nog van plan VVD te stemmen.
Omdat het blijkbaar met heel veel mensen gewoon goed gaat en ze denken dat ze dat aan de VVD te danken hebben. En oh wee als je misschien het idee krijgt iets te moeten inleveren (geen idee wat) of dat je ook aan anderen mensen denkt zodat zij het ook wat beter krijgen.
Ik denk omdat het alternatief op rechts niet veel beter is dan VVD en dat mensen daarom toch weer voor de VVD kiezen.
Ik vraag me echt af of dit het sentiment wel is, ik heb ook het gevoel dat veel mensen juist ook denken/het gevoel hebben dat het niet goed gaat en dat het minder links moet allemaal (ookal is het kabinet al 100 jaar een rechts kabinet)
Maar goed geen idee of dat klopt
Waarom is dit nieuws? Eenvandaag doet een peiling onder 25.000 man in hun niet representatieve opiniepanel en de conclusie is dat de meerderheid van de kiezers een rechtse coalitie met pvv wilt en dat eindigt vervolgens zo in het parool? Ik ben zo moe
Ik denk dat dit inderdaad een groep is, maar er is ook niet echt een ander fatsoenlijk alternatief op rechts. Ja Volt misschien, maar die neemt ook niemand echt serieus volgens mij. Maar als ik kijk naar iemand in mijn directe omgeving is VVD de enige logische keuze, hij is een liberaal die echt denkt dat als je de juiste keuzes maakt je er wel komt in NL en er anders best een redelijk vangnet is voor mensen die echt niet kunnen. Typische ondernemer en vind dat er minder bureaucratie moet zijn en de overheid kleiner moet. Hij heeft trouwens de schurft aan BBB en PVV en vindt dat Rutte te lang is doorgegaan. Ik ben het enorm met hem oneens, maar zou niet weten wat hij anders zou moeten stemmen dan VVD.
Daarnaast is er nog een groep die rechts is, zichzelf rijker rekent dan ze zijn, graag bij de VVD willen horen, maar eigenlijk PVV zouden moeten stemmen.
Nou, is niet echt gelukt met de VVD
Of wilt hij alleen minder bureaucratie voor bedrijven? Voor mensen met een handicap of een kind met een handicap schrik je je rot. Maar ja… stel je voor dat je kind opeens op magische wijze genezen is.
Ja daar heb je misschien ook wel een punt. Op links is er veel meer keuze natuurlijk. Teveel keuze denk ik weleens. En dan reken ik Volt daar ook wel deels bij, heb het idee dat die meer links zijn (geworden).
Als je kijkt naar de standpunten van BBB en misschien ook NSC kan je die toch ook wel als rechts beschouwen? Al heeft de BBB wel heel erg het ‘boeren’ imago maar Mona Keijzer probeert volgens mij echt de kleine ondernemers erbij te krijgen. Ik heb heel veel moeite met mensen die denken dat je met ‘de juiste keuzes’ er wel komt. Alsof alles maakbaar is. Maar goed, dat zal ook deels wensdenken zijn.
Zoals ik al zei ik ben het totaal niet met hem eens en dat zorgt ook voor discussies. Het is iemand uit de familiaire kring. En als je het niet erg vind geef ik ook geen antwoord op je vragen, want die heb ik niet als links stemmend persoon.
Ah snap ik. Misschien had hij daar ooit iets over gezegd. Is ook geen commentaar op jou.
Eens die maakbaarheid zie je vaak bij mensen die het altijd voor de wind is gegaan, zoals hij als middelbare cis man met een goed inkomen.
BBB en NSC snapt hij wel, maar neemt hij niet in overweging om te stemmen, veel te populistisch en niet liberaal genoeg. Bovendien is NSC natuurlijk mede ontstaan uit onvrede over VVD beleid en bestuurscultuur.
Is rechts ooit fatsoenlijk dan😂
Mwoah ik denk als je kijkt naar de echt liberale progressievere flank van de VVD bijvoorbeeld dat het wel kan. Je kan het niet eens zijn met een stroming en bepaalde principes, maar ik vind het te flauw om alles dat rechts is als onfatsoenlijk te zien. Dan sla je elke discussie plat. Op links is ook genoeg aan te merken.
En dit zeg ik als hippiekind van oud PSP-ers dat nog nooit van haar leven rechtser dan PvdA gestemd heeft.