Ja vooral die hakken. Als een soort van persoonlijke touch snap ik het sporten nog, maar waaaaarom hakken?
Dit is zo raar
Nou dat een gesjeesde campagnestrateeg dit bedenkt kan ik me nog voorstellen.
Maar dat het daadwerkelijk tot uitvoeringen wordt gebracht en dat Yesilgöz hier in mee gaat snap ik echt helemaal niet.
Een paar donkerblauwe sneakers met oranje accenten waren blijkbaar lastig te vinden
Nee Volt is eerder links. Misschien bedoelt ze Ja21?
Ik heb gister onderstaande video gezien. Hoewel het in hoofdlijnen is, en ik veel al wel wist qua programmapunten, vond ik het wel een fijne video om even terug te gaan naar de basis.
Nee echt rechts niet, maar meer progressief misschien wel een alternatief voor de wat progressievere VVDer. Ik zie Volt als een centrumpartij in het links/rechts spectrum (economisch eerder rechts, sociaal misschien wat meer links). Verder is het vooral een heel progressieve partij tegenover bijvoorbeeld SP, PVV en ook NSC.
Haha, ok. Een stuk linkser dan ik dacht. Thanks, weer iets geleerd!
Dat gedweep met Omtzigt door de NOS
hahaaha neee joh dat dit niet gephotoshopt is.
Waarommm
Gok dat dit nog uit haar zgn. “pitbull op hakken” tijd komt. Komt vanaf 09:50 aan bod. Wel erg als dit een recente foto is.
Ik dacht die stem van die vrouw met dat roze shirt ken ik ergens van maar kon het niet zo snel bedenken. Maar zij is dus de presentatrice van de Volkskrant podcast? Ze ziet er zo anders uit dan ik dacht
Oh my. Dit is ook echt een soort male gaze versie van een vrouwelijke leider/premier. Vreselijk.
Ja zij zit o.a. in de Kamer van Klok. Ook schrijft ze columns in de Volkrant. Ik kan haar vaak zeer waarderen.
Omg meer een ergernis maar ik heb zo’n hekel aan dat opiniepanel.
Dit is wat Nederland denkt kijk maar naar mijn grafiek!!
Nee, waarom verkondig je dit als een feit ik denk precies niet wat jullie zeggen??
Die gerrit(?) vond ik vreselijk, maar nu is het nog erger. Ik snap niet dat die chick van die domme corona persco vragen nu promotie heeft gemaakt naar dit?
Ik dacht eerst dat hij erg naïef was, maar ik las dat andere partijen de filmpjes niet zelf bewerkt en op hun socials geplaatst hadden. Dan snap ik wel dat Rico baalt.
Frans Timmermans heeft een ama (ask me anything) gedaan op reddit
https://www.reddit.com/r/thenetherlands/s/kgBjkdarB4
Er worden op zich serieuze vragen gesteld en is het niet niveau ship jij ook Jesse Klaver en Rob Jetten?