Tweede Kamerverkiezingen 2023

Nou NSC is wel een stuk conservatiever

1 like

NOS maakt ook echt steeds een soort messias van Omtzigt.

4 likes

Grappig, de enige echte VVD’er die ik ken vindt haar juist heel sterk.

@CloserToFine ja ik postte er hier pas ook al over. Echt heel irritant.

echt? ik vond haar als minister van Justitie en Veiligheid ook echt niet goed.

4 likes

In plaats van als kop “de aanval op Omtzigt” hadden ze beter kunnen zeggen “kritiek op Omtzigt” hele rare opening van het achtuurjournaal vind ik persoonlijk

2 likes

Hahaha ik ook @marley

1 like

Ja ik denk niet dat het nog 4 jaar duurt voor we weer mogen stemmen.

6 likes

Ook wel zorgelijk, dat je voor het stemmen al weet dat je waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd weer opnieuw magđŸ„Č de puinhoop wordt alleen maar groter.

2 likes

Links (pvdd heb ik altijd gestemd) of vvd. Heb wel vertrouwen in Dilan ook.

1 like

Ik denk dat je hier ook wel een antwoord op hebt als je naar de BBB kijkt, hebben ze nu al daadwerkelijk veel gerealiseerd na jullie provinciale verkiezingen?

2 likes

Maar voor je portemonnee zou ik niet op vvd stemmen?

4 likes

We gaan met Yesilgöz toch niet weer het zelfde krijgen als met Rutte, dat mensen om de persoon stemmen

1 like

Dat is niet bepaald voorbehouden aan de VVD toch (of het nou VVD of PVV of NSC of PvDD of eigenlijk zon beetje elke partij is)

2 likes

Vind dit wel echt erg

13 likes

Is er een partij die de belasting op arbeid wil verlagen en op vermogen wil verhogen?

Ik las wel een stuk van de JovD gelezen waarin ze hun teleurstelling uitten over precies dat.

Durf dat ook eigenlijk niet toe te geven

Links lullen rechts vullen!

5 likes

Nu je er toch zelf mee uit de kast komt :wink:

Heb je zin om uit te leggen waarom je VVD zou stemmen?

4 likes

Ja dat klopt, maar ze halen overal veel kiezers vandaan, met name natuurlijk oud CDA en BBB, maar vast ook van de linkerkant. Daarom vind ik het bijzonder dat de VVD altijd ongeschonden overal uitkomt. Daar waar andere partijen wel vaak ‘lijden’ onder de opkomst van een nieuwe partij waar half NL achteraanloopt, lijkt het de VVD niet te deren.

3 likes

Dank je wel! Ik ga wat meer info zoeken bij de doorrekeningen :blush::blush:

@Pastiche ja goeie vraag, ik identificeer me als liberaal en de vvd komt daar toch het dichts bij in de buurt. Als ik stemwijzer die dan komt mijn mening het meest overeen met vvd/d66/volt. Maar volgens het kieskompas toch vooral een partij die niet bestaat :joy:

2 likes