Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ja klopt en is ook belangrijk! Maar daar red je het niet mee, in combinatie met het afzeggen van 3 debatten waaronder het RTL-debat vanavond vind ik ze echt onzichtbaar deze weken.

5 likes

Waarom heeft ie dat afgezegd?

1 like

Volgens mij is dat van RTL niet uitgelegd. Hij is net in Malaga geweest om te speechen maar volgens mij had hij beide kunnen doen. Vind ik echt een matige vertoning.

5 likes

Ik zie ook zo weinig mensen op straat flyeren? Zal wel weer op de dag zelf pas gedaan worden

2 likes

Echt zonde dat ze hun gezicht niet laten zien bij RTL. Stem wel op ze, maar meh, had liever een ander gezicht als lijsttrekker gezien

6 likes

Is het nou Klaver die dit filmpje inspreekt? Het klinkt soort van als hem, maar heel sloom. Idk haha

Ik zie inderdaad ook constant die VVD-reclame op de NPO, echt irritant.

2 likes

Ja, is Jesse op 0.5x

1 like

Die reclame van de vvd ook

“Ik ben Dilan en ik sta aan jouw kant”

Komt een man, “blablablabla mijn kinderen zijn succesvol blablabla maar alsnog niet genoeg in deze economie want je kunt altijd zomaar dakloos raken nu”

Dilan, alsof de VVD niet letterlijk verantwoordelijk is voor deze situatie, “oh dat hoor ik heel vaak en begrijp ik helemaal”

???

Hoe trappen mensen hierin

16 likes

Ik moest ook huil-lachen om de VVD omdat zij blijkbaar in hun verkiezingsprogramma hebben staan dat ze ontwikkelingsamenwerking kritisch gaan bekijken, maar bij het CPB hebben aangeleverd dat ze er helemaal mee stoppen :smiling_face_with_tear: wat een figuren

Het zou grappig zijn als ze niet zoveel macht hadden

5 likes

Ja ik ook. Denk ook echt dat ze het daarom een stuk minder goed gaan doen, nu al te zien in de peilingen. Zo zonde.

3 likes

Nee ik ga voor Bikker

Niet voor Mona?

2 likes

Was een grapje hĂš

1 like

Ben altijd wel gefascineerd door de reclamespotjes en andere promotie. Kan me niet voorstellen dat mensen zich daardoor ‘om laten halen’. Of dat je door een reclamespotje de knoop doorhakt als je bijvoorbeeld twijfelt tussen 2 partijen. Als je dan van de Pvda een roos krijgt in de stad (vroeger), laat je je daardoor dan beĂŻnvloeden? Heeft het Ă©cht effect? Je hebt toch je idealen enzođŸ˜© maar goed, ik zit ook niet in die wereld of in de marketing.

3 likes

Volgt iemand het RTL4 debat, vindt dat er eindelijk wat meer pit in zit. Dilan koos er denk ik voor om zich als een president boven de partijen te presenteren maar ze wordt wel aangepakt door Wilders.

Het budget van vvd is drie keer zo groot als dat van gl/pvda. Vvd is eigenlijk ook de enige partij die ik momenteel zichtbaar vindt. Glpvda heeft trouwens wel een hele mooie website waarom het programma kort toegelicht wordt, maar die is dan weer nergens te vinden

1 like

Haha, ook belangrijk. Zal eens kijken.

Ik zit het RTL-debat te kijken en zowaar! de eerste GL-PvdA spot gezien tijdens de reclame. Eindelijk compensatie voor de afwezigheid van Frans aan tafel.

Was trouwens een andere dan jouw filmpje @LazySusan

1 like

Met Frans erin of zonder?

Verkiezingsprogramma kan je vinden via het menu linksboven. Beetje verstopt inderdaad. @Shaaar

En als je afdrachten van politici niet meetelt is het verschil nog veel groter. PvdA heeft 45.000 aan giften ten opzichte van 1,5 miljoen voor de VVD.

1 like

Met Frans en volgens mij zelfs een cameo van Zelensky.

Oh the irony van die budgetten :upside_down_face:

Nee niet het programma, er is ook een geanimeerde korte versie ergens. Maar waar: nobody knows