Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij 4 jaar vol gaat houden tot de volgende verkiezingen. Hij is met het doel om premier te worden terug naar NL gekomen maar zij worden sws niet de grootste en zie hem ook echt niet 4 jaar in de oppositie zitten? Denk dat ie zo weer weg is.

Dat moddergooien naar Jetten is zo onnodig. Verenigd Links kan beter wat positiever zijn richting andere progressievere partijen ipv elkaar afvallen, bewaar dat voor (extreem) rechts. Vraag me af of hij nog op die uitspraak terugkomt

En Bontenbal is echt een verademing voor het CDA. Zou er niet op stemmen maar idd inhoudelijk en het cda lijkt na woppert zowaar weer een middenpartij te worden. Begrijp ineens waarom dat zij al die jaren zoveel stemmers hadden :sweat_smile:

Sws vind ik Dassen, Jetten en Bontenbal sterk deze campagne.

7 likes

Fratima

6 likes

franna timmermangs

5 likes

Ik weet niet zeker of de huidige ouderen per se CDA stemmers (geweest) zijn. Is dat niet een generatie geleden?

Nou ja die gaan dus veel naar NSC en (minder) naar BBB. Die echte vasthouders bij partijen zitten meer bij SGP en CU.

4 likes

Facebook is lekker op tijd dit jaar

9 likes

voor mijn gevoel is “hier in de polder” elke CDA vlag vervangen door BBB afgelopen jaar.
Je weet gewoon precies waar de gepensioneerde boeren wonen in t dorp hier en daar hangen fanatieke BBB posters🥲
Zou echt 0 verbaasd zijn als zij (wederom) een van de grootste worden in dit soort gebieden

1 like

ziet eruit als iemand die naar de voetbal gaat en schreeuwt als hij een biertje ad fundum drinkt

2 likes

Worden zij gepeild, er zou wel meer transparantie mogen komen in die peilingen

hahahahhahahahaha love dit want ik dacht ook meteen aan evert

2 likes

Eigenlijk gewoon voetbalfans, alhoewel jullie geen bier drinken maar Heineken.

2 likes

Mij is helemaal niks gevraagd!!!

3 likes

Dit is net de kerstman als hij niet hoeft te werken.

5 likes

Sowieso werkt hij ook bij Carglass, om mij uit te leggen dat een sterretje een barst kan worden.

4 likes

Never forget dat mijn schoonmoeder vol trots verkondigde dat ze nu lid was van het RTL nieuwspanel. Mens, je hebt je aangemeld, niet gesolliciteerd.

6 likes

Ik word echt een Fratima hater (of gewoon klassiek PvdA lid die altijd wat te zeiken heeft)

4 likes

Ik denk ook dat CDA onverwacht groot gaat worden en ergens gun ik het ze wel, de nieuwe generatie. Bontenbal is idd top en Derk, de Nr 3 ken ik persoonlijk, hem gun ik het ook. Ik kwam met de stemwijzer uit op CDA en ben christelijk dus zou ook weer niet heel raar zijn als ik op ze zou stemmen maar zolang Hugo de Jonge er nog zit weiger ik het.

Kan iemand me redenen geven om niet op SP te stemmen? Ik zie hier dat je een debiel bent als je dat doet maar heb het gevoel dat ik iets mis :see_no_evil:

Aldus Frans Timmermans :joy:

5 likes

ze zijn anti-europa, tegen arbeidsmigratie en voor referenda

6 likes

Stop trying to make CDA happen

23 likes