Tweede Kamerverkiezingen 2023

Nou ik dacht ik kijk even maar er is al 3 jaar reclame :tired_face::tired_face::tired_face:

1 like

Dit is echt bizar hahaha

1 like

100.000 euro gedoneerd??? Hoorde ik dat nou goed?

2 likes

Ik heb echt kippenvel van deze ggz verpleegkundige

2 likes

Kan deze man in de politiek :clap::clap::raised_hands:

Ja, echt belachelijk

1 like

Echt ongelofelijk, dat was toch de man die veren in de reet van Dilan stak? Zo vooropgezet, ik vind dat Dilan zich echt laat kennen. Ze is ontzettend geirriteerd en verwijt anderen dat ze door elkaar heen praten maar doet dat zelf ook. Ik vond het begin echt rommelig en wilde het uitzetten maar het is nu zo chaotisch dat het vermakelijk is.

3 likes

Het enige wat me duidelijk wordt in dit debat is dat ik niet op vvd ga stemmen, maar ik geloof dat ik dat al wist :joy:

5 likes

Haha dat laatste had ik ook bij Khalid en Sophie eerder op de avond. Zaten Volt, Denk en Raoul Heertje, wat een gekakel was dat

2 likes

Wat een kutplan was het om hem 5 avonden achter elkaar neer te zetten?

7 likes

Ik denk dat Wilfred Genee dacht ik ga dit als een soort Jerry Springer aanpakken, wat een shitshow echt. Denk dat iedereen na het debat spijt heeft dat ze zich hebben laten kennen.

1 like

Ja! Ik dacht het dit doet me denken aan iets; Jerry Springer idd haha.

Ik heb het uitgezet. Ik krijg hoofdpijn van dat geschreeuw, door elkaar gekakel, gestotter en ook van resting bitch face “kijk mij je op je plek zetten” Yesilgöz.

2 likes

Iemand ook Khalid & Sophie gezien met de lijsttrekkers van Volt en Denk? Ze bleven maar doorratelen, ook door elkaar. Kreeg echt medelijden met Khalid en Sophie, haha.

1 like

Ja wat een gênante vertoning was dat, wat is dat toch dat iedereen zo door elkaar heen schreeuwt steeds? Maar die van Baarle is ook echt onuitstaanbaar zeg, daar zou ik ook van gaan stuiteren

1 like

Ik merk dat ik het toch jammer vind dat bij de enige vrouw aan tafel dan over ‘resting bitch face’ gaat, dat zouden we van de mannen niet zeggen als ze geïrriteerd zijn.

Ik volg verder echt niks van dit debat met dat getetter door elkaar, wat een chaos weer. Vond Khalid & Sophie al net zo chaotisch. Hoor Omtzigt net iets zeggen over prikkels, nou dit debat is teveel prikkels voor mij.

5 likes

Terwijl Wilders een permanente resting bitch face heeft

Wat is hij stil vanavond?!

Ik vind ze allemaal zo schreeuwen deze verkiezingen. Ik voel een soort van spanning, irritatie door de buis heen :rofl:

Timmermans, ik vond hem (jaren geleden met MH17) altijd heel goed praten en articuleren. Dit is niet dezelfde man of mijn visie is veranderd. Maar het is teleurstellend hoe hij momenteel in beeld is (of niet).
En ik ben nooit een fan geweest van hem, maar wel het meest verwacht t.o.v de overige lijsttrekkers.

6 likes

Wilders doet wat hij altijd doet, mensen lekker opfokken en populistische termen erin gooien.

Dilan loopt door iedereen heen te praten. Ze blijft maar doorgaan, ze komt echt niet professioneel over.

Frans timmermans schreeuwt door iedereen heen.

Omtzigt, ik dacht dat hij zou sneuvelen bij iedereen maar hij hield zich wel staande.

1 like

Nou nee hij was juist de enige die iedereen probeerde te laten uitpraten

@Hippe_kikker ja vond ik ook maar denk dat hij zich enigszins koest probeert te houden in de hoop dat ze met hem willen regeren nu er ineens een soort opening voor hem lijkt te zijn. je zag hem soms echt zo op zijn tanden bijten. maar ondertussen zo zuuuuur kijken de hele tijd

3 likes