Jullie nog familieleden die echt stom gaan stemmen? Hier gaat iemand op NSC stemmen?!?!?! Why!!!
En iemand anders op de FvD
Joost Vullings en Xander Van Der Wulp hadden in hun podcast een theorie dat dit progressieve partijen misschien wel kan helpen. 22% van de VVD-stemmers wil bijvoorbeeld niet met de PVV regeren en dat wordt wel een steeds realistischer scenario, dus misschien drijft dat nog wat mensen naar partijen als D66.
Maar ik ben ook bang voor de uitslag woensdag.
Soms besef ik me ineens dat Geert Wilders onze nieuwe premier kan worden
Ja mijn vader begon ook over NSC dus nu ga ik nog even deze dagen mijn best doen om dat te voorkomen.
Dit is reden om te onterven.
Ik ga ervan uit dat ik wel wast familieleden op NSC gaan staan. Die komen uit Twente en Omtzigt is een tukker. Ik ga er ook van uit dat NSC goed gaat scoren in de regio.
Mijn schoonmoeder wilt niet meer op GL/PvdA stemmen want mijn zwager heeft een Facebook bericht doorgestuurd dat deze partij de erfbelasting gigantisch omhoog wilt gaan gooien waardoor je 45% van een geërfd huis moet inleveren aan de belasting. Nu wilt ze op PVV stemmen.
Heb trouwens nog om een bron gevraagd van mn zwager maar dat bericht werd genegeerd haha.
Als dit de uiteindelijke uitslag wordt ga ik emigreren.
Oh god. PVV +9 sinds 2021…!?
Hoe gaan ze in godsnaam een coalitie vormen deze verkiezingen? VVD sluit PVV niet helemaal uit, Omtzigt geloof ik wel… gaat het überhaupt lukken?
Ik had nog niet gehoord van NSC, me net gaan inlezen. Hoe kijken jullie daar tegenaan? Toch een beetje een andere manier van…? Iets voor mensen die momenteel tegen het hele systeem zijn ofzo?
Heb je onder een steen geleefd? Haha, geen kritiek ofzo, maar Omtzigt wordt al weken als de Messias beschouwd overal. Ik zie het vooral als oude wijn in nieuwe zakken.
Jaa, ik begin me nu pas te verdiepen hierin. Ik kijk ook het nieuws niet enzo al die ellende. En zwanger/drukke baan etc. Maar ben me dit weekend om een goede keuze te kunnen maken en mening vormen wel aan het inlezen, vind het wel belangrijk.
Ik kwam hier net om hetzelfde te posten schaam me er wel een beetje voor dat ik nog niet weet waar ik op ga stemmen noch mij erin verdiept heb. Ben nu de stemwijzer aan het invullen.
Nou ik heb me best wat verdiept en weet het nog steeds niet #keuzestress
De medewerkers van Geert ik ga stuk
NSC is rechts en conservatief, zou dat niet perse zien als iets voor mensen die tegen het hele systeem zijn, wat dat dan ook precies mag betekenen.
Mijn hemel, als ik dit zie overweeg ik toch weer strategisch GL/PvdA in plaats van PvdD. Maar in 2012 was ik ook één van die strategische PvdA-stemmers en we all know how that turned out
En dan moeten ze samen werken met nsc, pvv of vvd. Zelfs als ze de grootste worden is dat toch helemaal geen grote win.
Ik ben trouwens wel blij dat bij1 in die peiling een zetel heeft . Daar ga ik op stemmen.
https://www.instagram.com/p/CzVt1ACojth/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Deze thread vertelt waarom een kabinet met gl/PvdA niet perse een succes wordt.
Ook al wordt GL/Pvda niet de grootste partij, ik denk toch dat het goed is dat er een linkse partij is waar “ze” niet omheen kunnen. In andere verkiezingen stem ik wel weer op kleinere partijen.
Liever dan toch een linkse partij die de rest naar het midden schuift?
Helaas gaan we de komende jaren geen volledig links kabinet krijgen, want daar is Nederland te rechts voor, maar heb liever dan een centrum kabinet dan volledig rechts.