Tweede Kamerverkiezingen 2023

De PVV heeft echt het ’ tegen Islam/ tegen buitenlanders’ achter hun naam staan. En als je denkt dat dat de oplossing is dan stem je toch eerder Wilders denk ik. En Geert weet het wel te verkopen, helaas.

3 likes

Ik heb PvdA/GL gezien op 3 verschillende locaties in 2 dagen. Stemt me tevreden, aangezien ik geen enkele andere partij heb gezien

4 likes

Begin er echt zin in te krijgen. Mijn werk wordt een stembureau en ben zo benieuwd hoe dat gaat zijn. Kan er alleen zelf niet stemmen, hahaha!

6 likes

ik ben partij voor de dieren en d66 ook al tegengekomen, oh en pvv ook. Ze zijn alleen allemaal niet zo opvallend wat ze staan met weinig in witte jasjes.

3 likes

Baudet is weer aangevallen

1 like

Meer mensen die het éénvandaag debat kijken? Ik walg echt hoe pvv en vvd elkaar weer helemaal omarmen

4 likes

Je zou er een romcom over kunnen maken, echt vreselijk idd. Die blikken naar elkaar :tired_face:

4 likes

Yesilgoz naar Timmermans “U plukt mensen kaal” … :roll_eyes::roll_eyes:

Afgelopen jaren zijn we volgens mij niet door Timmermans kaalgeplukt…

26 likes

Dit gaat spannend worden :anguished:

18 likes

Ik vind Pieter Jan Hagens het wel relaxt doen. Timmermans komt ook best aardig uit de verf heb ik het idee.

4 likes

Ik vind Jetten met zoveel vuur praten, dat mis ik echt bij Timmerfrans. Die heeft duidelijk de strategie om de gematigde kiezer aan te spreken die graag verbinding wil. Maar Rob :fire:

31 likes

Ja eens! Maar Timmermans doet het hier beter dan de vorige keren gelukkig.

En Jetten mag zijn skincare routine wel even delen 🫣

16 likes

Eens, sowieso wel een fijn en te volgen debat.

2 likes

Ja als niet alsnog alle linkse mensen toch weer voor hun randpartij gaan stemmen. Hoop echt geen groei voor Bij1, Pvdd en SP.

15 likes

Zou die +4 op pvda/gl dan toch komen van mensen die schrikken van het PVV scenario?

1 like

Ik ga ervan uit.

4 likes

Ik ken ook iemand die Volt een rechtse partij noemt :pinched_fingers:t3:

2 likes

Wie is dat?

1 like

Hahah oké maar als ik haar insta zie kan ik me voorstellen dat in haar ogen D66 extreem rechts is.

3 likes

Ik zag vandaag ergens iemand VVD midden noemen, misschien een partij die de mensen die PvdA/GL niet links genoeg vinden kunnen overwegen!!

5 likes