Was het @anon50301661 op dit forum?
Lees dit op cluedo toon
Ja hoor eens dit moet vast in het opbiecht topic maar na het lezen van de column van Sander Schimmelpenninck vandaag zat ik toch te twijfelen om op GR/PvdA te stemmen.
Ik vond trouwens de analyse van @grace en @Shaaar van de vorige verkiezingen wat VOLT was wel treffend en volgens mij nog steeds accuraat.
Zie nu pas je GR PvdA
Sneaky sneaky
Oh scheiss dat was een freudiaanse vertyping en het duurde echt schaamtelijk lang voordat ik doorhad wat je bedoelde.
Dat is eigenlijk nog erger, dat ik het niet eens expres deed
Ja ik vind het bijna jammer dat ik niet op hem ga stemmen want Jetten is echt supergoed bezig
Ja eens, maar vooral nu het zo close ligt met de grootste partij ga ik sowieso voor groen links/ pvda nu. Heb je zoveel meer aan dan op een toch wat meer splinterpartij stemmen nu.
Ja ik heb dat toch ook maar besloten, geen PvdD maar GL/PvdA.
PS een splinterpartij zoals D66?
Haha zij zijn hun eigen categorie, maar met die 8 zetels gaan we niet ver komen. Plus ze hebben me vorige keer toch teleurgesteld. Dus nu geef ik die eer aan een andere partij.
Rob Jetten is echt on
Jammer van de strategische stem op glpvda anders had hij hem wel kunnen snoepen na dit debat.
Ik ken ook een paar van zulke mensen in het echt. Die vinden alleen BIJ1/PvdD een optie om op te stemmen. Zo komen we er niet
Ze krijgen er ook een zetel erbij in de laatste peiling. Hoop dat ze wat van de VVD weghalen.
Denk eerder van glpvda helaas
Heeft iemand die reclame gezien met o.a. den Uyl en Wim Kok uiteindelijk Rutte en dan âstem op Dilanâ??
Snap deze nog minder dan âik ben dilan en ik sta aan jouw kant!â
Den Uyl draait zich om in zijn graf
Wim Kok ook. Misschien iets minder hard dan Den Uyl, maar hij draait zich zeker om.
Lol hebben ze Japebal geskipt?
Vond dat bij plakshot, dat ik meestal heel matig vind, ook leuk toen ze hem bij het CDA congres gingen interviewen en deden of ze niet wisten wie het was.
Ja walgelijk inderdaad! Zo populistisch van haar
Misschien dachten ze als we levende mensen doen dan kunnen ze bezwaar maken.
Of dat vertelt hij zichzelf gewoon kan ook.
Nou volgens mij komen we er met zân allen vooral niet omdat het gros van Nederland nog altijd hartstikke rechts stemt, niet omdat er een kleine fractie van de linkse mensen een andere afweging maakt voor wie hun ideeĂ«n het best vertegenwoordigd