Ik zeg niet dat ik er ‘bang’ voor ben(anders had ik dit hierboven ook nooit gepost), enkel dat het niet uitnodigt, omdat het veel meer energie kost en het voelt alsof het niet gewaardeerd wordt/welkom is. Dat zullen anderen wellicht ook hebben waardoor het steeds linkser wordt.
@Vuile_bitch hierboven heb ik juist aangegeven te twijfelen over welke partij past, omdat ik denk dat mijn standpunt zowel progressief is als midden/rechts. (wat volgens sommigen niet bestaat, of daar werd enigsinds verontwaardigd over gedaan).
Het wordt waarschijnlijk D66, en heb wel al meer gepost hier. Wellicht was het gewoon een irritatie van mij dat ik hier hoop meerdere standpunten te kunnen lezen zoals bijvoorbeeld in een debat, zeker omdat links en rechts nu zo tegenover elkaar staat. Voor midden zal het een lastige keuze, ik vind persoonlijk ook niet 1 partij perfect bij mijn standpunten passen op het moment.
Voor mij hoeft het er verder niet over door te gaan ofzo, ik heb in ieder geval mijn punt gemaakt en wil wel gewoon blijven meelezen, omdat ik het interessant vind hoe het allemaal verder zal gaan.