Ik zag Kok er ook tussen staan. Vind het een heel onduidelijk spotje
Kwestie van tijd tot het wel gebeurt en gut gut gut wat zullen ze verrast zijnā¦
https://www.instagram.com/reel/Cz3Xo7wMgOu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Dit zijn dus die mensen. Ik vind het zo onwerkelijk
Nee, vanwege zijn enge conservatieve ideeƫn en dan draagt zo een speldje niet bij aan het beeld.
Aangezien ik me nooit verdiep in de sgp, omdat ik nooit op ze zou stemmen heb ik me pas net wat verdiept in deze man en kwam ik tot die conclusie. En zoals ik zei, dat speldje werkt dan niet mee.
Dit is letterlijk mijn ultra Uber vrijgemaakt gereformeerde collega. Ik heb al weken geen koffie pauze tegelijk met haar want ik ga echt door het lint met wat zij allemaal zegt hierover.
Ik moet zeggen dat ik Dilanās outfit wel erg mooi vind.
Niet echt een hele inhoudelijke opmerking maar ik vind Dilan echt een met dr ogen rollende puber die mogelijk het land gaat besturen. Goed idee wel.
Eerder een kleuter. Bij het jeugdjournaal debat jatte ze gewoon de bouwsteen van de tegenstander bij een spelletje.
Ik vind of ik vertrouwen in de overheid heb wel echt lastig te beantwoorden hoor. Vertrouwen vertrouwen⦠wat is vertrouwen. Het is heel wappie om dat niet te hebben maar aan de andere kant weet iedereen wel dat er spelletjes gespeeld worden, dealtjes gesloten, achterkamertjes blablabla.
Nee veel te moeilijk deze stemwijzer
En wat krijgt ze veel spreektijd zeg
En Ouwehand juist weinig
Oh nu op het einde toch wel
Een stampvoetende kleuter in de supermarkt die haar zin niet krijgt. Zodra ze kritiek krijgt, gaat ze stampen.
Nope
Ah toch wel
haha zelfde gedachte + edit
Oke hoevaak gaan we het woord bestaanszekerheid horen nu? Wie gaat er turfen?
Omtzigt is echt een beetje aan het breken lijkt het. Ik word echt zenuwachtig van ām.
En haar outfit is verdomme toch wel een āpremier lookā Body language, haar stemgebruik, ja ze kan het idd.
Ja ik vind hem echt de minst sterke van de avond tot nu toe
Jep daar gaat ie zān stem trilt al