Debat is net begonnen en heb nu al maximale cringelevel bereikt met dank aan Baudet.
Ik volgde z’n beredenering ook echt niet. Er is arbeidsmigratie omdat mensen niet willen werken want de belasting is te hoog?
Had de lijsttrekker van bij1 nog nooit horen spreken, maar gaat ook niet helemaal lekker
Baudet probeert zoals altijd weer gewoon willekeurige moeilijke woorden te roepen.
Die Baudet is toch ook gewoon niet te volgen, met zn kartel
Klimaatbeleid is zijn lievelingswoord ook wel hè
Ho ho, belachelijke klimaatbeleid hoor
Dassen is ook steeds beter geworden, vind hem toch meer en meer Jetten-energie hebben. Maar verder nog weinig charisma haha. Wel makkelijk debat tegen verschrikkelijke Van Haga en Kersten
Edit o van sgp heet Stoffer
Dat je de grootste huisjesmelker bij dit debat zet is gewoon grappig
Ik heb vandaag besloten inderdaad op glpvda te stemmen dus roodgroen hoezee, maar ik zie nog steeds niet zo goed in wat ze kunnen bereiken als ze groot worden met de huidige peilingen.
Jij hebt het in dit topic veel over dat je heel graag ziet dat ze een grote partij worden, dus vandaar dat ik nu de vraag aan jou stel (maar negeer dit bericht maar als je er klaar mee bent haha): wat is jouw hoop/doel daarbij? Hoop je dat ze de grootste worden en het voortouw kunnen nemen bij een coalitie vormen? Hoop je dat ze als grote linkse partij in de regering komen en de plannen iets naar links optrekken? En zo ja, met andere welke partijen zie je dat gebeuren? Of gaat het er echt om dat de partij zo groot mogelijk wordt, ook als ze in de oppositie zitten?
Ik zie een regering namelijk nog steeds niet gebeuren met de andere partijen die nu groot worden en zie dan minder het nut in van één grote linkse partij (ervan uitgaande dat die stemmen anders ergens anders links zitten).
Misschien is dit een domme vraag/heb ik het nieuws niet genoeg gevolgd en misschien ben ik te pessimistisch, maar ik hoor graag een optimistisch tegengeluid haha.
Ik vind het echt een gemiste kans dat er geen fact-checkers bij de debatten zijn die kunnen inbreken met een luide bel ofzo
Dit zijn echt 3 engerds bij elkaar
Dan hoor je alleen maar een bel
Hahahahahahha die marter
Waarom vind je Dassen eng?
Dassen gaat goed!
Omg dat hij dassen noemde Haha hilarisch, jammer dat het zonder humor was
Vind ik niet bij nader inzien hij kwam net niet zo goed uit zijn woorden en toen floepte ik dit eruit. Maar het zijn 2 engerds met een hippe student erbij.
Wat voor speldje heeft Stoffer op? NL vlag en Israëlische vlag?
Ja!
Edit: of is het Israël en Palestina??
Wow hoe provocerend