Vanochtend met m’n groep 6 op bezoek geweest in het stembureau, ze waren erg onder de indruk van de formaliteit en de hoeveelheid mensen achter de tafels haha
Ahh zo leuk
Bij mijn stembureau was een hond en werd ik aangemoedigd het potlood mee te nemen! Wat een dag. Nu hopen dat de rest van de avond zo gaat verlopen voor deze linkse vreugdetoeter.
Hier had iemand z’n id met stembiljet in de “bus” gegooid … die vrouw achter de tafel zei dat dat absoluut niet de eerste keer was en ik dacht echt… dit zou mij ook kunnen gebeuren. Dus note to myself, paspoort laten zien en direct in je tas/zak haha
Gestemd op GroenLinks-PvdA nummer 12 Habtamu de Hoop.
Ik heb echt een beetje de kriebels vandaag, vind het heel spannend.
Wat mij betreft mogen die peilingen zo kort voor de verkiezingen lekker stoppen. Word er dood nerveus van.
Ik vind het zo een raar gevoel dat op dit moment Wilders nog niet de leider is van het land, maar over 1,5 hr de exitpolls komen en het dan mogelijk dichterbij de werkelijkheid komt dat we zullen worden geregeerd door een discriminerende man.
Ik heb wel chips gekocht voor vanavond en blijf zo lang mogelijk op.
Hier zat 'tie aan een kettinkje vast
Schande.
We werden al 13 jaar geregeerd door een discriminerende man.
Dat is ook waar ja
Ik heb zitten googlen wie Fratima is. Werd helemaal gek omdat ik het niet kon vinden. Tot ik in het stemhokje stond. Toen viel het kwartje pas
Hier ook. Erg crimineel dorp denk ik
Ik weet het nog steeds niet, help.
Niemand zegt het ook?
Frans Timmermans
Fra ns Ti mmer Ma ns
ik ben meer fan van timmerfrans
Zeker toeristen uit Vlieland en Rozendaal, wordt zo toch meer tellen
In Rotterdam had om half 8 pas 52% gestemd.
Ik vind dat toch zo iets bizars.
Ik hoorde hier net ook op straat een groepje praten dat stemmen toch geen zin heeft en te veel werk is
Net een vriend omgepraat toch echt te stemmen. Hij zweefde zo dat hij niet meer wilde. Nu gaat hij toch voor fratima! Ik denk dat ook zoveel mensen door de bomen het bos niet zien en daardoor denken “ laat maar”.